اطلاعات دوره
آموزش نرم افزار لومریکال – شبیه سازی ادوات نوری با Lumerical – مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش نرم افزار لومریکال – شبیه سازی ادوات نوری با Lumerical – مقدماتی

529,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 529,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:7 نظر4.4
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:امیرحسین مهرفر4.7
  • زمان:5 ساعت و 40 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نرم افزار لومریکال از چهار ماژول FDTD Solutions ،Device ،MODE Solutions و Interconnect تشکیل شده است. هدف از این فرادرس، آشنایی اولیه با دو ماژول Device و FDTD است که از ماژول های اصلی و پرکاربرد نرم افزار لومریکال می باشند. برای همین منظور، ابتدا کار را با ماژول Device که ماژول شبیه سازی ادوات نیمه هادی است شروع می کنیم. اصول اولیه شبیه سازی، انتخاب مواد، تنظیمات شبیه ساز، چگونگی دریافت خروجی از این ماژول و موارد مهم در شبیه سازی را با تشریح مثال توضیح می دهیم. در ادامه به ماژول FDTD که ماژول حل معادلات نوری است می پردازیم و اصول اولیه شبیه سازی نوری، منابع نوری، الگوریتم های تحلیل و موارد دیگر در حوزه شبیه سازی نوری را با تشریح مثال توضیح می دهیم.
دوره آموزش نرم افزار لومریکال – شبیه سازی ادوات نوری با Lumerical – مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 40 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیرحسین مهرفر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 529,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم افزار لومریکال – شبیه سازی ادوات نوری با Lumerical – مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حسین

آموزش خیلی مفیدی بود؛ من پیشنهاد می کنم.

بهاره

کاش تعداد مثال های حل شده بیشتر بود. اگه آموزش پیشرفته قرار بگیره خیلی بهتره.

علی

یکی از بهترین آموزش های ممکن . قدرت بیان استاد عالی عالی

جواد

با سلام بسیار مفید بود با تشکر از جناب مهندس ای کاش یک دوره آموزش پیشرفته هم برگزار کنند.

اشکان

آموزش خیلی خوب بود و هیچ چیز منفی نداشت.همه چیز خوب بود و هشتاد درصد نیازهای منو برآورده کرد.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی