اطلاعات دوره
آموزش آنتن های مایکرواستریپ و طراحی آن با نرم افزار CST سی اس تی
مسیر آموزشی

آموزش آنتن های مایکرواستریپ و طراحی آن با نرم افزار CST سی اس تی

469,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 469,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آنتن های میکرواستریپ با استفاده از تکنولوژی Printed - Circuit ساخته شده اند و از لحاظ مکانیکی بادوام و از نظر هزینه ارزان هستند. این آنتن ها به علت سبکی وزن، ابعاد کوچک، انعطاف پذیری بالا و سهولت مجتمع شدن با مدارات مایکروویو در سیستم های مخابرات بی سیم، مانند: تلفن های سلولی، رادارها و مخابرات ماهواره کاربردهای فراوان دارند. در این فرادرس، پیش از آن که مباحث مقدماتی آنتن های پچ مایکرواستریپ مورد بررسی قرار گیرد، به معرفی پارامترهای ضروری آنتن ها پرداخته شده و سپس طراحی آن با نرم افزار​ ​​​CST مطرح می شود.  
دوره آموزش آنتن های مایکرواستریپ و طراحی آن با نرم افزار CST سی اس تی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 17 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط الهام سادات سید محمد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 469,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آنتن های مایکرواستریپ و طراحی آن با نرم افزار CST سی اس تی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی برق سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی برق در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مهرناز

خیلی خوب بود. بخش های عملی و بخش های تئوری به صورت جداگانه تدریس شده بود . فقط یک مقدار سرعت صحبت کردن مدرس تند هست که با تنظیمات پلیر قابل اصلاح هست و مشکل خاصی نیست.

سام

با سلام در مورد فصول ابتدایی عالی بود و بسیار مفید و موثر توضیح دادند. در مورد شبیه سازی ها هم خیلی خوب بودند ولی مدرس برای رسم شکل ها مخصوصا در قسمت آنتن patch خیلی تاکید روی مختصات اصلی داشتند، و به نظر اینجانب راه حل سخت را انتخاب نمودند، در حالی که برای رسم چهار patch نیاز نمی باشد هر ۴ تا را با مختصات های جداگانه رسم کنیم و به راحتی با مختصات محلی و انتقال آن در کمتر از ۱۰ ثانیه هر ۴ شکل تکمیل میشود. به هر صورت نظر مدرس چنین بوده و محترم می باشد. مورد دیگه این بود که میتوانستند یکی از مثال ها را به آنتن های DGS (ساختار زمین ناقص) اختصاص دهند که امروزه کاربرد زیادی دارد. به هر صورت از مجموعه فرادرس بابت این آموزش تشکر و قدردانی می نمایم.

مرضیه

من برای پروژه های دانشگاه تهیه کردم، خیلی دقیق بود و من میتونستم کارامو با همین آموزش انجام بدم. ممنون از سایت کاملی که دارید.

آرین

بحث ها عملی بود و با مثال توضیح داده می شد.

سام

بسیار عالی و مفید همراه با توضیحات کافی ارائه کردند. پیشنهاد می شود نرم افزار ADS هم این مدرس تدریس کنند و یا چون آموزش این نرم افزار در فرادرس میباشد ایشان میتوانند به صورت تعریف پروژه ارائه نمایند. ضمنا همین نرم افزار CST هم میتوان با پروژه هایی در حوزه مایکروویو مانند رزوناتورها و موجبر ها و...تعریف و تدریس نمایند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی