اطلاعات دوره
آموزش آنتن 2 – آنتن پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش آنتن 2 – آنتن پیشرفته

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:4 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محمد امید باقری4.1
  • زمان:14 ساعت و 42 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

از آن جا که بهبود ارتباطات ما و گسترش سیستم های ارسال و دریافت پیام، بر پایه پیشرفت عملکرد آنتن ها است، بنابراین ضروری است که نحوه عملکرد انواع ساختارهای آنتنی را به خوبی بشناسیم تا بتوانیم متناسب با نیاز خود، آنتن های مختلفی را طراحی و از آن ها استفاده کنیم. در این فرادرس، تمامی مباحث مربوط به درس آنتن پیشرفته مقطع کارشناسی ارشد، براساس سرفصل ها و مراجع معتبر ارائه شده در دانشگاه های برتر، قرار داده شده است. شما می توانید بدون نیاز به صرف وقت زیادی در کلاس درس و یا مطالعه کتاب های حجیم، به راحتی با مفاهیم پیچیده موجود در این درس از جمله، توانایی تحلیل، طراحی و ساخت یک آنتن با کاربردی خاص، آشنا شوید.
دوره آموزش آنتن 2 – آنتن پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 14 ساعت و 42 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمد امید باقری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آنتن 2 – آنتن پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی برق سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی برق در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مهدی

آموزش واضح و گیرا بود

علی

این آموزش رو دیدم و راضی بودم ازش

امیر حسین

سلام وقتتون بخیر میخواستم از استاد عزیز آقای باقری تشکر کنم بابت روش و بیان خوبی که برای آموزش دارن چون علاوه بر اینکه آموزش کم و فشرده نبود و به همه مباحث بطور منظم و مرتب پرداخته شد، تمام مطالب مفیدی که یک دانشجوی مخابرات میدان باید از آنتن2 بلد باشه آموزش داده میشه و من حتی با کلاس درس دانشگاه مقایسه میکنم اصلا حتی قابل قیاس نیستن و تغییرات و پیشرفت بعد از گذروندن این دوره آموزش واقعا ملموسه. واقعا ممنون و خدا قوت باتشکر از سایت خوب فرادرس

Sadegh

خواهشا هر چه سریعتر دروس انتن ۱ و مایکرویو و فیلتر و سنتز مدلر رو تدریس کنید

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی