اطلاعات دوره
آموزش الکترونیک قدرت 2 – جامع و با نکات مهم
مسیر آموزشی

آموزش الکترونیک قدرت 2 – جامع و با نکات مهم

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این فرادرس، در ادامه مباحثی که در آموزش الکترونیک قدرت 1 مطرح شد، مباحث مربوط به اینورترها و مبدل های AC به DC ،DC به AC و AC به AC تشریح می شود. برای این منظور علاوه بر تحلیل انواع مبدل های مرسوم، چند نوع مبدل ویژه که از موارد پرکاربرد و روز دنیا هستند نیز تشریح می شوند. هر چند که مباحث این آموزش به گونه ای تدریس شده است تا نیازی به مطالعه کتب و یا آموزش های دیگر، به عنوان پیش نیاز نباشد ولی توصیه می شود برای درک مفاهیم پایه ای الکترونیک قدرت، پیش از شروع این آموزش، آموزش الکترونیک قدرت 1 (+) را نیز مشاهده فرمایید.
دوره آموزش الکترونیک قدرت 2 – جامع و با نکات مهم دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت می‌باشد که در فرادرس توسط سهند قاسمی‌ نژاد لیاسی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش الکترونیک قدرت 2 – جامع و با نکات مهم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مسعود

خیلی خوب نبود، یعنی جا داشت بهتر بشه.

رضا

توی تایم کوتاه خیلی مطالب خوب و کاربردی و با روش خیلی خوبی توضیح داده شده بود.

سروش

با درود به نظر من یه سری از مباحث گفته نشده بود و میشه به صورت تکمیلی تر در این مورد آموزش ارائه کرد. ولی بیان و میزان تسلط مدرس مشکلی نداشت.

رضا

مطالب ارائه شده مفید بود. تسلط مدرس راضی کننده بود.

میلاد

آموزش یه مقدار کلی بود اگر به جزییات هم می پرداختند بهتر بود. برای اشنایی خوب بود. در کل اموزش خوبی بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی