اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مدل سازی و شبیه سازی موتور DC در سیمیولینک (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش مدل سازی و شبیه سازی موتور DC در سیمیولینک (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در فیلم آموزشی «مدل سازی و شبیه سازی موتور DC در سیمیولینک»، که به صورت رایگان بر روی فرادرس منتشر شده است، مدل دینامیکی سیستم الکترومکانیکی موتور DC، به صورت کامل مدل سازی، شبیه سازی و تحلیل شده است. در این شبیه سازی فرض شده است که موتور DC، حاصل تعامل دو سیستم درج یک است، که یکی ماهیت الکتریکی (یک مدار RL) و دیگری داری ماهیت مکانیکی (سیستم دورانی) دارد.
دوره آموزش مدل سازی و شبیه سازی موتور DC در سیمیولینک (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 32 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر سید مصطفی کلامی هریس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدل سازی و شبیه سازی موتور DC در سیمیولینک (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

Seyedparsa

با عرض سلام و خسته نباشید مجدد من دانشجو شیمی هستم و ممکنه است بگید اینجا چکار میکنی؟ خب من واقعیتش داشتم تو این سایت نگاه میکردم و این مبحث خیلی نظرمو جلب کرد، و گفتم حالا که مجانی هست چرا که نه؟ نگاهش میکنم و واقعا با اینکه من پیش نیازی از این مطلب نداشتم، خیلی خیلی قابل فهم و آسون بود البته بگم که یکم پیش نیاز دارید که این مطالب بقول معروف قابل فهم باشه که بتونید بفهمید. من یکم از قبل آشنایی با متلب داشتم ولی حرفه ای نیستم. تنها مشکل من این بود که وسط ویدیو یکم کیفیت ویدیو پایین میومد ولی فکر بخاطر اینترنت خودم بود. بازم با یه ویدیو دیگه ترکوندین، خیلی خیلی ممنون

یاسر

با سلام و خسته نباشید خدمت استاد کلامی هریس، گرامی و مجموعه خوب فرادرس. بنده که فارغ‌التحصیل رشته مهندسی صنایع هستم، در طول تحصیل با مباحث برق و موتور های برقی آشنا شدم و علاقه مند به این رشته. موتور های DC یکی از همون مسايل بود که بخاطر پیچیده بودن و سخت بودن خیلی طول کشید تا بفهممش. تا اینکه با تهیه این آموزش از استاد آقای دکتر کلامی هریس، فهمیدم چقد این درس شیرین و ساده بوده و چقد لذت بردم ازش. ایشون با آموزش‌های زیبا و ساده و رایگانشون به همراهی تیم خوب فرادرس، کمک بسیار بزرگی به آموزش کشور میکنن. از تیم خوب فرادرس تقاضا میکنم از چنین اساتیدی با مدرک تحصیلی بالا بیشتر استفاده کنن مخصوصا تو این دوران و با وجود هزینه‌ بالای کلاس‌های آموزشی که تدریس خوبی هم ندارن باتشکر از مجموعه خوب فرادرس و آقای دکتر کلامی هریس.

علی حاجیلری

عالی.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی