اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش طراحی دیجیتال با وریلوگ Verilog
مسیر آموزشی

آموزش طراحی دیجیتال با وریلوگ Verilog

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :21 نظر4.7
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:عباس حقی4.7
  • زمان:7 ساعت و 31 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس، دانشجویان عزیز، با مباحث مختلف طراحی دیجیتال با استفاده از وریلوگ آشنا می شوند. ابتدا ساختار کلی یک برنامه Verilog برای طراحی یک ماژول یا مدار شرح داده شده و سپس با بیان مثال ­ها و انواع روش­ های طراحی تا سطحی متوسط از آموزش این زبان توصیف سخت افزاری پیش رفته است.
دوره آموزش طراحی دیجیتال با وریلوگ Verilog دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 31 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط عباس حقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی دیجیتال با وریلوگ Verilog را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

زهرا

سلام ممنون از آقاي حقي بخاطر تهيه اين آموزش.

امیرحسین

با سلام خدمت فرادرسي هاي عزيز و مدرس خوب اين آموزش آموزش های کمی برای وری لاگ تو فضای اینترنت موجوده، با این حال این آموزش بی نظیره که زبان مورد نظر رو از سطح مقدماتی تا متوسط تدریس کرده. فیلم ها هم از نظر کیفیت صدا و تصویر در درجه بالای قرار داشتند و مشکلی رو من مشاهده نکردم. اما اگر کسی علاقه به یادگیری وری لاگ داره، علاوه بر دیدن فیلم ها باید همراه با اونا به برنامه نویسی این زبان هم بپردازه. در این صورت بازدهی دوچندان میشه در خواستم از تیم اجرایی فرادرس اینه که آموزش پیشرفته وری لاگ رو هم قرار بدن. باتشکر

Ahmad

بسیار مفهومی و کاربردی در عین سادگی و خلاصه بودن. بهترین آموزش در بین فیلمهای آموزشی Verilog و VHDL که جاهای دیگه دیدم. چند تا از مفاهیم مبانی دیجیتال رو هم که معمولا در درکشون سهل انگاری شده رو هم یادآوری می کنه و بسیار عالی در ذهن جا میندازه. در کل بسیار عالی بود. ممنونم، موفق باشید.

محمد

با عرض سلام و ادب و احترام و خسته نباشید خدمت فرادرس و خصوصا مهندس عباس حقی و تشکر ویژه بابت سایت پربارتون با توجه به اینکه آموزش وری لاگ اولین آموزش در حوزه زبان توصیف سخت افزار می باشد، آموزشی بی نظیر می باشد که از اساس این زبان تا حد متوسط تدریس کردند. بنده به عنوان مخاطب متوجه ضعف خاصی در شیوه آموزش ، شیوه بیان و همچنین از لحاظ فنی مثل کیفیت فیلم و صدا نشدم. پیشنهادم برای کسانی که دنبال یادگیری وری لاگ از پایه هستند تهیه این آموزش است و همچنین باید حین دیدن فیلم ضروریست که خود نیز دست به کیبورد شوید و تمرین جا نمانید که بازدهی بیشتری خواهد داشت. از فرا درس و مهندس حقی خواهشمندم که آموزش پیشرفته و تکمیلی که ادامه این آموزش باشد ره برای انتشار در سایت در دستور کار خود قرار دهد.

ویسی

آموزش بسیار عالی بود. کاملا قابل فهم و قابل دنبال کردن بود. این درس رو برای یادآوری وریلاگ گرفتم ولی در ویدیوی نهایی تکنیک های طراحی خیلی خوب بیان شد. تنها نکته قابل نقد این بود که منابع و کتاب های رفرنس کارامد رو بیان نکردند. ویدیو های آموزشی بسیار خوب بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی