اطلاعات دوره
آموزش امواج و ارتعاشات (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش امواج و ارتعاشات (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

درس امواج و ارتعاشات جهت آشنایی با پدیده‌های روزمره‌ای که دست کم در طی روز چندین‌ بار با آن‌ها سر و کار داریم، ارائه می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به: انتقال صوت از نقطه‌ای به نقطه دیگر، لرزش پرده صماخ که سبب شنیدن صوت دریافتی می‌شود و... اشاره کرد. این فرادرس برای دانشجویان رشته‌های فیزیک و مهندسی برق جهت آشنایی بهتر با تداخل و نحوه عملکرد امواج برای درک بهتر امواج انتقالی در آنتن‌های مخابراتی و سیگنال‌های حاصل شده از آن‌ها است.
دوره آموزش امواج و ارتعاشات (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 1 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مریم میرزا عبداللهی ها مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش امواج و ارتعاشات (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

احسان

مریم میرزا عبداللهی ها بهترین مدرس هستند کاملا استادانه و کامل این آموزش را تدریس کردند.

احسان

درود بر استاد میزرا عبدالهی، از صمیم قلبم ازتون سپاسگزارم استاد گرانمایه. برای اولین بار اساس فیزک رو درک کردم. شما با بیان شیوا، مفاهیم اساسی و بنیادی و ضروری فیزیک رو بصورت فلسفی و با تسلسل منطقی بیان می کنید و من نه تنها مبحث ارتعاشات و امواج رو، بلکه قسمت اعظم و اساسی فیزیک رو با تمام وجود لمس و درک کردم. مفاهیم و مباحثی رو که هیچ وقت یاد نگرفته بودم، بخاطر شیوه فلسفی و عمیق تدریس شما، یاد گرفتم. ضمن سپاس مجدد، براتون آرزوی تن درستی و سرفرازی روز افزون دارم‌.

pejman

عالی هست

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی