اطلاعات دوره
آموزش نرم افزار سیلواکو – شبیه سازی افزاره های نیمه رسانا با Silvaco
مسیر آموزشی

آموزش نرم افزار سیلواکو – شبیه سازی افزاره های نیمه رسانا با Silvaco

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:14 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:سید عابد ذوالنوری4.7
  • زمان:4 ساعت و 34 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نرم افزار Silvaco یکی از نرم افزارهای حوزه شبیه سازی نیمه هادی است که توانایی شبیه سازی فرایند ساخت ادوات نیمه هادی (اکسیداسیون، نفوذ، کاشت یونی، زدایش، لایه نشانی و لیتوگرافی و …) و هم چنین شبیه سازی ادوات نیمه هادی شامل MOSFET ها، HEMT، سلول خورشیدی، ادوات اپتوالکتریک، نمایشگرهای ارگانیکی، کوانتومی، لیزرهای نیمه هادی و … دارا است.
دوره آموزش نرم افزار سیلواکو – شبیه سازی افزاره های نیمه رسانا با Silvaco دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 34 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سید عابد ذوالنوری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم افزار سیلواکو – شبیه سازی افزاره های نیمه رسانا با Silvaco را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

mohsen

من خیلی به مبحث فیزیک نیمه هادی علاقه دارم و رشته ام نانوالکتریک هست و به همین دلیل این آموزش رو تهیه کردم. مطابق با کتاب های نیمه هادی که خونده بودم تدریس کردن. تمام مباحثی که باید تو طراحی پایه اونا مطرح میشد گفته بودن و اگه سطح پیشرفته هم اقای مهندس ارائه بدن خیلی عالی هست.

حمید

بسیار آموزش خوب و کاملی بود و از تیم فرادرس و مدرس گرامی بابت زحمات تشکر میکنم

سحر صالحی

بسیار عاااااالی بود. ممنون از مدرس گرامی و تیم فرادرس

حسین

آموزش نرم افزار بسیار عالی و سودمند بود. یه انتقاد کوچک به بخش فنی و صداگذاری این ویدیو که برای ترمیم بعضی از جملات استفاده شد این بود که جنس و فاز صدای مدرس تغییرات زیادی داشت و قابل لمس بودکه به نظر من شنونده میتوانست بهتر باشد

علی

سلام. از جناب مهندس سوال داشتم، برای محاسبه توان خروجی یک گیت که در mixed mood شبیه سازی شده و خروجی حالت گذرای آن بدست آمده ، به چه شکل باید عمل کرد؟ بنده با توجه به مثال های خوده نرم افزار برای استخراج این مقادیر نتونستم جواب بگیرم. اگر راهنمایی کنید ممنون میشم. همچنین آموزش جامع خوبی برای کسانی که میخوان تازه شروع کنند، هست.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی