اطلاعات دوره
آموزش طراحی و شبیه سازی تقویت کننده های توان مایکروویو در ADS
مسیر آموزشی

آموزش طراحی و شبیه سازی تقویت کننده های توان مایکروویو در ADS

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:6 نظر3.9
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:فرهاد عباس نژاد3.9
  • زمان:5 ساعت و 47 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

رشد روز افزون مقاله های ارائه شده در زمینه تقویت کننده های توان مایکروویو مجتمع پهن باند و نیاز روز افزون به این ماژول با بازده توان و خطینگی بالا در سیستم های ارتباطی اهمیت این ماژول را نشان می دهد. در این فرادرس، ابتدا مفاهیم اولیه طراحی تقویت کننده توان و انواع کلاس های آن با تمام جزییات اشاره می شود و سپس روند و الزامات طراحی تقویت کننده توان توضیح داده می شود و همچنین ابزارهای طراحی مختلف در نرم افزار ADS که مرتبط با طراحی تقویت کننده است مورد بحث قرار می گیرد. در آخر هم طراحی و شبیه سازی عملی یک تقویت کننده توان مایکروویو با ترانزیستور سری GaN در محیط نرم افزار ADS شرح داده می شود.  
دوره آموزش طراحی و شبیه سازی تقویت کننده های توان مایکروویو در ADS دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 47 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط فرهاد عباس نژاد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی و شبیه سازی تقویت کننده های توان مایکروویو در ADS را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حميدرضا

به نظرم نسبت به محتوایی که داشت یه مقدار هزینه اش برای منی که دانشجو هستم مناسب نبود. اما بازم ممنونم ازتون.

مهدی

واقعا آموزش عالی بود نکات رو خیلی شفاف و واضح بیان می کردند.

مسعود

خیلی عالی. مدرس فوق العاده

فاطمه

خیییییییلی جامع هست یه جورایی میشه گفت صفر تا صد رو درس داده

محمد علی

با عرض سلام و احترام بسیار آموزش مفید و راهگشایی بود. از مدرس این دوره بسیار متشکرم و بی صبرانه منتظر آموزش های بعدی ایشان هستم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی