اطلاعات دوره
آموزش شبکه های هوشمند اسمارت گرید Smart Grid انرژی الکتریکی – مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش شبکه های هوشمند اسمارت گرید Smart Grid انرژی الکتریکی – مقدماتی

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این آموزش، به بیان موضوعات مطرح شده در این درس پرداخته می شود و بر همین اساس، موضوعات متعددی که وابسته به مفهوم شبکه هوشمند است مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. به طور کلی راجع به مباحث: زیرساخت اندازه گیری پیشرفته، خانه هوشمند، خودروی الکتریکی قابل اتصال به شبکه، تولید پراکنده انعطاف پذیر و واحد اندازه گیری فازور (PMU) صحبت خواهد شد. مطالب حاضر در این آموزش به گونه ای است که دانشجویان کارشناسی علاقه مند می توانند از آن استفاده نمایند و این نکته را باید عنوان نمود که سابقه این درس به کمتر از ده سال برمی گردد و از این حیث درس جدیدی در بسیاری از دانشگاه های کشور به شمار می رود. مراجعی که در تهیه این آموزش از آن استفاده شده است، کتاب های انگلیسی، فارسی، مقالات و مجلاتی است که در سالیان اخیر به چاپ رسیده اند.
دوره آموزش شبکه های هوشمند اسمارت گرید Smart Grid انرژی الکتریکی – مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 3 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا حسنی آهنگر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شبکه های هوشمند اسمارت گرید Smart Grid انرژی الکتریکی – مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

صادق

تا نصفه آموزش رو مشاهده کردم خوب بود، اما مثالهاش می تونست بیشتر باشه.

همایون

طبق کتاب اصلی آموزش رو به پیش می بردند تنها ایراد جزئی ای که میشه گرفت این بود که فقط مثال نداشت.

صمد

من کل این آموزش را دیدم و به نظرم در عین اختصار، بسیار مفید بود.

محمدرضا

آموزش خوب و مناسبی بود. ممنون از فرادرس.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی