اطلاعات دوره
آموزش طراحی واکنش گرا با گرید و فلکس باکس Grid و Flexbox در CSS
مسیر آموزشی

آموزش طراحی واکنش گرا با گرید و فلکس باکس Grid و Flexbox در CSS

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:19 نظر4.7
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:حسین بدری4.7
  • زمان:2 ساعت و 33 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس شما به سرعت و در اولین خطوط کد، با یک پروژه عملی و کاربردی مواجه می شوید. از مفاهیم تئوری، مثال های نامرتبط و توضیحات اضافی صرف نظر می کنیم. در ابتدا یک صفحه کامل را به عنوان هدف نهایی پروژه نمایش می دهیم و قدم به قدم در مراحل ساخت این صفحه با هم همراه می شویم. اولین قدم ما طرح بندی کلی HTML با استفاده از Grid و بهینه کردن آن برای صفحه نمایش های کوچک تر است. در ادامه با ساخت منوی واکنش گرا به وسیله فناوری Flexbox آشنا می شویم. ضمن اینکه در حین اجرای پروژه با نکات کوچک بی شماری نظیر: استفاده از انواع فونت ها و آیکون های تحت وب، تغییر اندازه عکس ها براساس اندازه صفحه نمایش، مفهوم سایه و شفافیت و همین طور واحدهای اندازه گیری em و vh آشنا می شویم.
دوره آموزش طراحی واکنش گرا با گرید و فلکس باکس Grid و Flexbox در CSS دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 33 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حسین بدری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی واکنش گرا با گرید و فلکس باکس Grid و Flexbox در CSS را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

بهنام

این آموزش بسیار فوق العاده و مفید هست و مطمئنا یکی از بهترین آموزش هایی هست که تا به حال از فرادرس دیدم! مدرس دوره بسیار به محتوا مسلط هستن، بیان و شیوه ی آموزش بسیار ساختار یافته و هدفمندی دارن و رنج وسیعی از اطلاعات در جای مناسب خودش آموزش داده میشه. کیفیت صدا و تصویر و همچنین بیان متین و شیوای مدرس، بسیار آموزش رو قابل درک تر کرده. از مدرس خوب این آموزش جناب بدری و همچنین از مجموعه ی فرادرس سپاسگزارم.

امیرحسین

با سلام و احترام، حتماً به همه دوستانی که در زمینه frontend و طراحی وب سایت میخوان فعالیت داشته باشن توصیه میکنم که پس از آشنایی با html و css، از این دوره استفاده کنن تا با ساختارهای gird و flex به صورت کاربردی و پروژه محور آشنا بشن. در نهایت از جناب مهندس بدری و تیم فرادرس بابت تهیه این آموزش تشکر میکنم.

محمد

سلام واقعا از آقای بدری بابت آموزش خوبشون تشکر میکنم. تو این دوره علاوه بر فلکس و گرید، کلی مطلب اضافی هم یاد گرفتم. منتظر آموزش های بیشتر هستیم آقای بدری عزیز

سروش

این محتوای توی چند سایت دیگه دیده بودم اما از آموزش شما به خاطر ارائه خوب خیلی راضی هستم

یزدان

این دوره برای کسانیکه html و css رو در حد قابل قبولی بلدن خوبه و توصیه میشه به این دلیل که پروژه محور هست . در کل خیلی خوب بود .

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی