اطلاعات دوره
آموزش کنترل ماشین های الکتریکی و پیاده سازی در سیمولینک Simulink
مسیر آموزشی

آموزش کنترل ماشین های الکتریکی و پیاده سازی در سیمولینک Simulink

569,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 569,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:6 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مهدی حاج محمدی5
  • زمان:7 ساعت و 41 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش سعی شده است تا مباحث پیچیده کنترل درایو با زبان ساده، قابل فهم و رنگ و لعاب دادن به مفاهیم سخت ریاضی همراه با مثال های کاربردی بیان شوند. از سوی دیگر به جرات می توان گفت که نرم افزار Simulink به واسطه داشتن کتابخانه های فراوان یکی از آکادمیک ترین و معتبرترین نرم افزارها در زمینه طراحی و شبیه سازی درایوهای الکتریکی و ماشین های الکتریکی محسوب می شود که تقریبا در اکثر پایان نامه ها در مقاطع تحصیلات تکمیلی و همچنین کنفرانس ها و ژورنال های معتبر برای اعتبارسنجی و استناد نتایج، از آن استفاده می شود. در این فرادرس سعی شده است برای تکمیل فرایند یادگیری، مهم ترین روش های کنترل درایو به صورت قدم به قدم در فضای نرم افزار Simulink شبیه سازی شود و این موضوع سبب می شود تا این آموزش برای نگارش مقالات و پایان نامه هم مناسب باشد.
دوره آموزش کنترل ماشین های الکتریکی و پیاده سازی در سیمولینک Simulink دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 41 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهدی حاج محمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 569,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کنترل ماشین های الکتریکی و پیاده سازی در سیمولینک Simulink را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

رضا

موارد مورد نیاز و کاربردی خیلی خوب توضیح داده شده بود و آموزش کارآمدی بود.

نسرین

عالی بود.

مهمان

کنترل مستقیم گشتاور توضیحاتش خیلی خوبه، توی درک پروژم بهم کمک کرد توضیحات و پروژهای کنترل جهت دار میدان هم عالی بود

پوریا

با توجه به مطالب موجود در اینترنت واقعا جدید بود و با توجه به زمان، نسبتا مفید بود. فقط کاش زمان آموزش بیشتر بود و تمرین و پروژه ها بیشتری انجام میشد.

پریناز

بسیار عالی ، خیلی وقته منتظر انتشار این اموزش بودم،برای نوشتن مقاله و پایان نامه خیلی بهم کمک میکنه، بیان و تدریس مدرس فوق العادس

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی