اطلاعات دوره
آموزش مبانی بهره برداری از سیستم های قدرت
مسیر آموزشی

آموزش مبانی بهره برداری از سیستم های قدرت

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این آموزش به چگونگی بهره برداری از سیستم های قدرت پرداخته می شود. به این منظور، مفاهیم مطرح شده در بحث بهره برداری از سیستم های قدرت مانند: ED, OPF ,UC و تخمین حالت معرفی می شوند. در این آموزش سعی شده است که به اختصار به معرفی مفاهیم ذکر شده پرداخته شود به گونه ای که دانشجویان با استفاده از آن تسلط کافی بر چگونگی بهره برداری از سیستم های قدرت را به دست آورند. این فرادرس می تواند برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته مهندسی برق (قدرت) و همچنین تمام کارکنان شرکت ها و سازمان های مرتبط با سیستم های قدرت، مانند: مراکز دیسپاچینگ (Dispatching)، واحدهای نیروگاهی، شرکت های برق منطقه ای، شرکت های توزیع و صنایع بزرگ مفید باشد.
دوره آموزش مبانی بهره برداری از سیستم های قدرت دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 36 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر محمدرضا شیبانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مبانی بهره برداری از سیستم های قدرت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

امیر

من خودم مدرس هستم. این آموزش را در حوزه کاریم تهیه کردم. و راضی بودم.

امیرحسین

مدرس مسلط بودند. سرفصل ها مطابق با محتوا بود.

ابوالفظل

آموزش خیلی خوبی بود جزییات کاملی داشت.

محمد رضا

من رفرنس لاتینشو داشتم مدرس قشنگ و قدم به قدم با همون جلو می رفت خیلی خوب بود.

هاشم

فوق العاده تدریس کردن و واقعا تسلط بالایی در ارائه تمام مطالب دارند

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی