اطلاعات دوره
آموزش مولتی سیم – شبیه سازی مدارهای الکترونیکی با نرم افزار Multisim
مسیر آموزشی

آموزش مولتی سیم – شبیه سازی مدارهای الکترونیکی با نرم افزار Multisim

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر4.1
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:سید عابد ذوالنوری4.7
  • زمان:6 ساعت و 54 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

یکی از نرم‌افزارهای موجود برای طراحی و شبیه‌سازی مدارات الکتریکی، نرم‌افزار مولتی‌سیم (Multisim) است که توسط آن می‌توان به آسانی انواع آزمایش‌های مختلف پایه‌ای را اجرا و شبیه‌سازی کرد. یادگیری این نرم‌افزار برای دانشجویان، تکنسین‌ها، مخترعین و مهندسین برق، الکترونیک و کامپیوتر مفید است و به نوعی یکی از ابزارهای کار آن‌ها محسوب می‌شود. دروس کارگاهی و آزمایشگاهی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی از قبیل آزمایشگاه دیجیتال، آزمایشگاه الکترونیک، آزمایشگاه مخابرات، آزمایشگاه تکنیک پالس، آزمایشگاه الکترونیک صنعتی و… از مرتبط‌ترین دروسی هستند که با نرم‌افزار مولتی‌سیم، همپوشانی زیادی دارند.
دوره آموزش مولتی سیم – شبیه سازی مدارهای الکترونیکی با نرم افزار Multisim دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 54 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سید عابد ذوالنوری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مولتی سیم – شبیه سازی مدارهای الکترونیکی با نرم افزار Multisim را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محسن

1-استاد تسلط خوبی روی مطالب و نرم افزار داشتند و در این مدت زمان اختصاص داده شده آموزش خوبی ارائه شد. 2-برای من که تازه با این نرم افزار آشنا شدم پیدا کردن بعضی از قطعات مثل LDR یا PIR در کتابخانه میسر نبود. ممنون از استاد و مجموعه فرادرس

Fattah

هم آموزش نرم افزار بود هم یه سری نکات ضروری رو توی آموزش گفتن. خیلی ممنون از شما

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی