اطلاعات دوره
آموزش مدل سازی و شناسایی سیستم های دینامیکی با استفاده از مدل ARX و شبکه فازی عصبی ANFIS (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش مدل سازی و شناسایی سیستم های دینامیکی با استفاده از مدل ARX و شبکه فازی عصبی ANFIS (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این فرادرس، دانشجویان عزیز، با مباحث مختلف مدل سازی و شناسایی سیستم های دینامیکی با استفاده از مدل ARX و شبکه فازی عصبی ANFIS آشنا می شوند. سرفصل هایی که در این آموزش به آن پرداخته می شود، شبیه سازی سیستم غیر خطی، ایجاد داده های مورد نیاز، بیان مساله شناسایی سیستم و … است. نقطه قوت آموزش این است که به طور کامل به توضیح مباحث مربوطه پرداخته شده است و آموزش توسط یکی از بهترین مدرسین متخصص در این زمینه، انجام شده است.
دوره آموزش مدل سازی و شناسایی سیستم های دینامیکی با استفاده از مدل ARX و شبکه فازی عصبی ANFIS (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 40 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر سید مصطفی کلامی هریس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدل سازی و شناسایی سیستم های دینامیکی با استفاده از مدل ARX و شبکه فازی عصبی ANFIS (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

hamid

awlliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

میلاد

ممنون

مهرداد فردی

استاد كلامي و ديگر هيچ زيباترين عبارت است در وصف ايشان ممنونم از اين همه زحمت

پویا

آقای هریس شما فوق العاده اید. انشالله بزرگترین پیشرفت ها رو توی زندگی تون داشته باشید

سیدمجید

عالی بود. آموزش های آقای کلامی هریس حرف نداره.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی