اطلاعات دوره
آموزش تحلیل ارتعاشات با متلب
مسیر آموزشی

آموزش تحلیل ارتعاشات با متلب

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این فرادرس، دانشجویان عزیز، با مباحث مختلف تحلیل ارتعاشات آشنا می شوند و هدف از ارائه این محصول بررسی مفاهیم مورد توجه در حوزه ارتعاشات با استفاده از نرم افزار MATLAB می باشد. سرفصل هایی که در این آموزش به آن پرداخته می شود، مدل سازی سیستم های ارتعاشی، اجزای سیستم ارتعاشی، سیستم های چند درجه آزادی و ... می باشد. نقطه قوت این آموزش این است که به طور کامل به توضیح مباحث مربوطه پرداخته شده است و آموزش توسط یکی از بهترین مدرسین متخصص در این زمینه، انجام شده است.
دوره آموزش تحلیل ارتعاشات با متلب دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 48 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط کمال جعفریان دهکردی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تحلیل ارتعاشات با متلب را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سایر زبان‌های برنامه نویسی سراسر اینترنت را در صفحه سایر زبان‌های برنامه نویسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سمیه

واقعا راضی بودم استاد با ظراقت تمام آموزش میدادن حس خوبی درون دانشجو ایجاد میکرد.

علی

نحوه آموزش و ارائه مطلب عالی بود مثال های خوبی داشت.

Mohamadzaman

مجموعه ی کاربرد متلب در تحلیل ارتعاشات که توسط اقای کمال جعفریان دهکردی اراعه شده است واقعا مفید و خوب بیان شده و جای تشکر از ایشان دارد. ممنون از سایت فرادرس که بسیاری از اموزش ها را برای ما فراهم کرده

شهریار

کاملا بر روی موضوع ارتعاشات در متلب تمرکز داشت و دقیقا همین وضوع رو پروژه محور تدریس کرد.

سینا

مختصر و مفید بود. مثل این قبلا روی سایت ندیده بودم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی