اطلاعات دوره
آموزش استفاده از توابع متلب برای مدل سازی در سیمیولینک (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش استفاده از توابع متلب برای مدل سازی در سیمیولینک (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در فیلم آموزشی «استفاده از توابع متلب برای مدل سازی در سیمیولینک»، که به صورت رایگان بر روی فرادرس منتشر شده است، نحوه استفاده از امکانات متلب (MATLAB)، برای تعریف بلوک های سفارشی مبتنی بر توابع و عبارات محاسباتی متلبی، مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. استفاده از قدرت بالای نرم افزار متلب و زبان برنامه نویسی متلب، در کنار قابلیت های سیمیولینک، می تواند قدرت این دو نرم افزارها را بیشتر کرده و شبیه سازی های پیشرفته تری را انجام پذیر کند.
دوره آموزش استفاده از توابع متلب برای مدل سازی در سیمیولینک (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 18 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر سید مصطفی کلامی هریس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش استفاده از توابع متلب برای مدل سازی در سیمیولینک (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سایر زبان‌های برنامه نویسی سراسر اینترنت را در صفحه سایر زبان‌های برنامه نویسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محبوبه

سلام عالی بود مشکل من حل شد دقیقا میخواستم یک ام فایل رو در سیمولینک استفاده کنم و نمیدونستم ممنون از دکتر کلامی فرهیخته

بهرام

تشکر از استاد گرامی و همکاران فرهیخته این گروه

مهسا

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمامی کارکنان سایت خوبه فرادرس. بنده از پکیج های شبیه سازی با متلب استفاده کردم و بسیار پر بار بود. تمامی اموزش ها هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی عالی بودند. با استفاده از این پکیج ها توانستم که به راحتی پروژه نهایی مربوط به مقطع کارشناسی در بخش مربوط به دستور های شرطی را با درجه بالا انجام بدم. فقط در صورتی که تعداد مثال ها را بالا تر ببرید میتواند در روند یادگیری تاثیر بیش تری داشته باشد.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی