اطلاعات دوره
آموزش ارتباطات بی سیم دیجیتال در شبکه های تلفن همراه (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش ارتباطات بی سیم دیجیتال در شبکه های تلفن همراه (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

مخابرات سلولی یا سیار با هدف ایجاد امکان برقراری تماس حین جا به جایی و تحرک مشترک توسعه یافته است. هدف از این آموزش، آشنایی با اصول شبکه‌های تلفن همراه و به ویژه استانداردهای GSM, GPRS و EDGE است. پس از فراگیری این درس دانشجو قادر است که عملکردهای شبکه، از جمله: عملیات گوشی پس از روشن شدن، روند برقرای تماس، نحوه دست به دست دهی تماس و روند اتصال به اینترنت را تحلیل کرده، توپولوژی شبکه را بشناسد و دلیل عدم برقراری هر سرویس را حدس بزند. ما در اين آموزش قصد داريم تا  ارتباطات بی‌سیم دیجیتال در اصول شبکه‌های تلفن همراه را مورد بررسی قرار دهيم.
دوره آموزش ارتباطات بی سیم دیجیتال در شبکه های تلفن همراه (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 40 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر سید علی اصغر شهیدیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ارتباطات بی سیم دیجیتال در شبکه های تلفن همراه (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی