اطلاعات دوره
آموزش برق و کنترل های تاسیسات
مسیر آموزشی

آموزش برق و کنترل های تاسیسات

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:12 نظر4.2
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:دکتر مهنوش شجیعی4.2
  • زمان:5 ساعت و 30 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

برق و کنترل تاسیسات به بیان مفاهیم اولیه در کنترل صنعتی و چند مثالی کنترلی و کنترل های کلاسیک می پردازد. ایجاد فضای مطلوب جهت آسایش در اماکن آموزشی، صنعتی، مسکونی و تجاری و همچنین انجام فرآیندهای حرارتی، برودتی و انجماد خانگی، صنعتی نیاز به داشتن دانش لازم در این زمینه دارد. هدف این فرادرس شناخت انواع مدارات کنترل در سیستم های تهویه مطبوع تبرید است تا توانایی های کاربردی کاربران را در این زمینه افزایش دهد.  
دوره آموزش برق و کنترل های تاسیسات دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر مهنوش شجیعی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برق و کنترل های تاسیسات را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

یوسف

سرفصل ها با آموزش مطابقت داشت حجمش کم بود ولی قیمتش عالی بود.

امیر

آموزش خوبی بود اما کاش به جز فایل های pdf یک فایل خلاصه هم داشته باشد.

علی

به نظرم من یکی از ویژگی های مهم این آموزش و حتی میشه گفت مدرس شفاف سازی مطالب است یعنی سعی شده مطالب به صورت مرتب و طبقه بندی، همراه با جزئیات ریز و کاربردی در آموزش ارائه بشه. متشکرم.

مسعود

تقریبا با نگاه اول متوجه شدم که مطالب خوبی راجع به سیستم های کنترل میگن چون خودشون برق خوندن و یه مقداری از تاسسیسات می دونستن. در کل مطالب و سرفصل ها خوب بود و استاد نحوه بیان خوبی دارند.

شهرام

در مقایسه با آموزش های دیگه سایت خوب ولی اگر روی مسائل عملیش بیشتر کار میشد بهتر بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی