اطلاعات دوره
آموزش برنامه نویسی برد رزبری پای Raspberry Pi با 4 زبان برنامه نویسی
مسیر آموزشی

آموزش برنامه نویسی برد رزبری پای Raspberry Pi با 4 زبان برنامه نویسی

890,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 890,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:12 نظر4.6
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مجتبی شادریان3.9
  • زمان:11 ساعت و 54 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس که مکمل آموزش کاربردی برد رزبری پای (Raspberry Pi) می باشد، برنامه نویسی برد رزبری پای با استفاده از چهار زبان برنامه نویسی معروف، آموزش داده شده است. اولین زبان برنامه نویسی، زبان اسکریپت نویسی می باشد که با استفاده از پوسته های مختلف خط فرمان (ترمینال) می توانیم برنامه های مورد نظر را ایجاد نماییم که اصطلاحا (Bash Programming) نامیده می شود. مزیت اصلی برنامه نویسی بش، سرعت اجرای بالای آن است و علاوه بر آن می توان از تمام دستورات و فرامین خط فرمان برای برنامه نویسی استفاده کرد که باعث افزایش قدرت برنامه نویسی می شود.
دوره آموزش برنامه نویسی برد رزبری پای Raspberry Pi با 4 زبان برنامه نویسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 11 ساعت و 54 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مجتبی شادریان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 890,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه نویسی برد رزبری پای Raspberry Pi با 4 زبان برنامه نویسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رباتیک سراسر اینترنت را در صفحه رباتیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

توحید

هرکس هر زبان برنامه نویسی بلد باشه میتونه قشنگ این آموزش رو یاد بگیره واقعا عالیه.

مهدی

با سلام و خسته نباشید خدمت استاد شادریان لطفا رزبری پای را با زبان های سی، سی پلاس پلاس و سی شارپ هم آموزش بدید و ارتباط بین اندروید و رهبری پای را با اندروید استودیو و زبان جاوا آموزش بدید. بسیاری از ما تنها با زبان های برنامه نویسی سی، سی پلاس پلاس، سی شارپ و جاوا آشنای داریم و به ندرت از زبانهای پایتون و بیسیک و دیگر زبان های برنامه نویسی استفاده می کنیم. با تشکر

عماد

واقعا خوب و عالی بود

مجتبی

باسلام و خسته نباشید اقای شادریان واقعا لذت بردم هیچ کم وکسری وجای صحبت کردن نزاشتید وبا چند زبان اموزش دادید. مثال های خوب وطرز بیان عالی مانند اموزش های اردینو کامل جامع بود و من مشتاقم تا اموزش برنامه نویسی با پایتون هم برای رسپری پای اماده کنید چون خیلی نیاز دارم و ماژول های مورد استفاده هم مثال بزنید با نام و من چندین سوال دیگر هم ازتون دارم کاش میشد راهی بود مانند انجمن که بتونیم ازتو ن سوال کنیم وشما هم پاسخ بدید که بهتر تو این زمینه رشد کنیم . باز هم تشکر میکنم از جناب شادریان ومجموعه پر تلاش فرادرس .

هادی ندائی

سلام چه خوب بود اگر اساتید سری هم به دیگاها میزدند و پاسخ میدادند

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی