اطلاعات دوره
آموزش بررسی انواع یاتاقان ها با نرم افزار Adams Machinery (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش بررسی انواع یاتاقان ها با نرم افزار Adams Machinery (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

امروزه پیچیدگی مسائل طراحی، ما را ناگزیر به استفاده از فناوری روز برای حل مشکلات کرده است. همچنین هزینه های بالای طراحی، تحلیل و تست سیستم های گوناگون و تولید محصولات با کیفیت، باعث شده است که پژوهشگران به سراغ نرم افزارهای مختلف بروند. نرم افزار Adams Machinery که توسط کمپانی MSC به صورت تجاری ارتقا یافته و روانه بازارهای جهانی شده است، یک مجموعه استثنائی و تضمین شده است که در صنایع مختلف و محیط های آموزشی، جایگاه بالا و کاربرد گسترده ای دارد. ما در این آموزش قصد داریم تا انواع یاتاقان ها با نرم افزار Adams Machinery را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش بررسی انواع یاتاقان ها با نرم افزار Adams Machinery (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 49 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مسعود سلطان ‎رضائی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش بررسی انواع یاتاقان ها با نرم افزار Adams Machinery (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

جواد مددکار

با سلام و عرض ادب خدمت همه دوستان، آموزش متوسط و یکم یکنواخت بود. ولی در کل می توان به این آموزش نمره قبولی داد با تشکر از سایت فرادرس .

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی