اطلاعات دوره
آموزش شبیه سازی یک مدار مرتبه دوم RLC در سیمیولینک (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش شبیه سازی یک مدار مرتبه دوم RLC در سیمیولینک (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در فیلم آموزشی «شبیه سازی یک مدار مرتبه دوم RLC در سیمیولینک»، که به صورت رایگان بر روی فرادرس منتشر شده است، با استفاده از بلوک های پایه ای موجود در کتابخانه نرم افزار سیمیولنیک، سیستم درجه دو مربوط به یک مدار مقاوتی - سلفی - خازنی یا RLC (به صورت سری)، مدل سازی، شبیه سازی و تحلیل شده است.
دوره آموزش شبیه سازی یک مدار مرتبه دوم RLC در سیمیولینک (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 54 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر سید مصطفی کلامی هریس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شبیه سازی یک مدار مرتبه دوم RLC در سیمیولینک (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

ابوالفضل

ممنون جناب دکتر مثل همیشه اموزش خوبی بود تشکر ویژه از شما و مجموعه فرادرس

دانشجو

با سلام خدمت عزیزان فرادرس و استاد گرانقدر این اثر آقای دکتر کلامی. بنده دانشجوی رشته کامپیوتر هستم ولی علاقه زیادی به مدارهای الکتریکی دارم. در حالی که درس مدارها رو با نمره بالا در دانشگاه گذروندم ولی استفاده از هیچ نرم افزاری برای پیاده سازی مدار ها رو بلد نبودم. مدتی بود دنبال همچین فیلمی برای سیمیولینک میگشتم چون میشه گفت منبع مناسبی براش وجود نداشت. با این فیلم میشه شبیه سازی یک مدار رو کاملا یاد گرفت و بلافاصله انجامش داد. آموزش های آقای کلامی واقعا عالی هستن هم منسجم و منظم تدریس میکنن و هم مفهومی. ویژگی خوب این اثر نحوه ارتباط دادنش با معادلات توصیف کننده مدار هست یعنی میشه کاربرد فرمول های مدار رو در عمل مشاهده کرد. با مشاهده همین فیلم و آموزش مدار RCL میشه بقیه مدارها رو هم به همون صورت در محیط سیمیولینک پیاده سازی کرد. در واقع این یک مثال آموزشی هست برای پیاده سازی انواع مدار.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی