اطلاعات دوره
آموزش کاربرد فازی در سیستم های قدرت
مسیر آموزشی

آموزش کاربرد فازی در سیستم های قدرت

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:27 نظر4.6
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:رحمت اله خضری4.5
  • زمان:1 ساعت و 35 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس، دانشجویان عزیز، با مباحث مختلف فازی در سیستم های قدرت آشنا می شوند. سرفصل هایی که در این آموزش به آن پرداخته می شود، سیستم قدرت، پایداری و کنترل آن، کنترل فازی و کاربرد آن در سیستم های قدرت، طراحی کنترل کننده فازی و ... می باشد. توضیح کامل مباحث مربوطه و آموزش توسط یکی از بهترین مدرسین متخصص در این زمینه از نقاط قوت این آموزش به شمار می رود.
دوره آموزش کاربرد فازی در سیستم های قدرت دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 35 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط رحمت اله خضری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کاربرد فازی در سیستم های قدرت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

امیرحسین

آموزش های فرادرس تخفیف های خوبی داره. ممنونم

سینا

با سلام و تشکر من این آموزش رو تهیه کردم و از اون راضی هستم. و از این آموزش می خواهم در پایانامه ارشد و ارایه مقالات پژوهشی استفاده کنم پیوستگی مطالب خوب بود و ابتدا مباحث سیستمی توضیح داده شد و سپس وارد مباحث کاربرد کنترل فازی در سیستم قدرت شدیم . مدرس به کارشون مسلط بودن و همچنین مثال های خوبی زدند که البته تعدادشون کم بود. اگر کاربرد سایر روش ها و الگوریتم ها مثل الگوریتم ژنتیک و الگوریتم pso و سایر الگوریتم های بهینه سازی در قدرت رو به آموزش ها اضافه کنید برای دانشجویان مخصوصا دانشجویان تحصیلات تکمیلی بسیار مفید فایده واقع خواهد شد. در پایان از مهندس خضری و تیم فرادرس تشکر می کنم

سیدمجید

با سلام و عرض خسته نباشید به مجموعه فرادرس. بنده این آموزش را تهیه کردم و از محتوایی آموزشی آن به دلیل اینکه پروژه محور و به صورت عملی در محیط برنامه اجراء میشه خیلی راضی بودم و باعث شد که پایان نامه خود را در این زمینه اخذ کنم. با تشکر

محمد حسین خاکی

سلام و عرض خسته نباشید به همه اعضای محترم فرادرس، تشکر میکنم از استاد مربوطه و آموزش این مجموعه. در ابتدا چند نکته رو بگم این آموزش یکم استانداردهای لازم رو برای ارائه یه مفهوم و یا تخصص یه شبیه سازی رو نداشت و به نظرم بیشتر جای کار بیشتری داشت. مطالب حول مقدمه و آشنایی با سرفصل ها بود که از این نظر خوب بود و اطلاعات به نسبت خوبیو به مخاطب ارائه میکنه، اگه بیشتر به شبیه سازی آخر و بیان جزییات تخصصی تر پرداخت میشد خیلیی بهتر و مفید تر بود و مخاطب دست اخر علم و آموزش تخصصی رو بدست میاورد که استفاده ی کاربردی رو از این منطق فازی برای پایان نامه و کمک به شبیه سازی مقالات رو میتونه دربر داشته باشه. با تشکر پیروز باشید.

امیر

عالی بود.امیدوارم که در زمینه های نیروگاه های بادی هم کار کنید.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی