اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش شبیه سازی سیستم های الکتریکی با استفاده از سیمیولینک و Simscape (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش شبیه سازی سیستم های الکتریکی با استفاده از سیمیولینک و Simscape (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در فیلم آموزشی «شبیه سازی سیستم های الکتریکی با استفاده از سیمیولینک و Simscape»، که به صورت رایگان بر روی فرادرس منتشر شده است، المان های پایه ای برای شبیه سازی فیزیکی سیستم های الکتریکی، توسط نرم افزار سیمیولینک و کتابخانه مدل سازی فیزیکی سیم اسکیپ (Simscape)، معرفی و بررسی شده اند و مثال هایی در خصوص نحوه طراحی و شبیه سازی سیستم ها و مدارهای الکتریکی در نرم افزار Simulink ارائه شده است. علاوه بر آشنایی با المان های پایه الکتریکی، نحوه طراحی و تنظیمات استاندارد مدل های فیزیکی، تبدیل سیگنال های فیزیکی به سیگنال های عددی سیمیولینک و ابزارهای اندازه گیری (ولتاژ و جریان) مورد بررسی دقیقی واقع شده اند.
دوره آموزش شبیه سازی سیستم های الکتریکی با استفاده از سیمیولینک و Simscape (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 21 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر سید مصطفی کلامی هریس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شبیه سازی سیستم های الکتریکی با استفاده از سیمیولینک و Simscape (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

فرزانه

خیلی گویا و رسا و مفید بود .ممنون از فرادرس

سارا سپاسی

خیلی خوب بود

صالح

بسیار مفید بود

hooman

با سلام خدمت همه ی عزیزانی که تلاش میکنن تا دانشجوهای ایرانی به امکانات آموزشی مطلوب جهت پیشرفت درسی و مهارت های دانشگاهی دست پیدا کنن. ترسیم مدارهای الکتریکی در سیمیولینک رو میشه اولین قدم در یادگیری این نرم افزار دونست چون هم راحته و هم برای اغلب دانشجویان مهندسی لازم میشه. ولی نحوه صحیح ترسیم مدار و اعمال ورودی و بررسی خروجی های مدار در این نرم افزار معمولا برای افرادی که در شروع یادگیری هستند کمی مشکله چون سیمیولینک ظرافت ها و شرایط خاص خودش رو داره. خدا رو شکر در این فیلم آموزش شبیه سازی سیستم های الکتریکی به صورت اصولی و جامع پرداخته شده و میشه اون رو به حالت های دیگه تعمیم داد و در بقیه مدارهای الکتریکی مرتبه اول و مرتبه دوم با منابع مستق و وابسته و ... ورودی های مختلف و پاسخ های فرکانسی و بقیه موارد رو بررسی کرد. تمام آموزش های استاد کلامی در زمینه برنامه نویسی متلب و نرم افزار سیمیولینک خیلی کیفیت خوبی دارن و از کادر پرتوان فرادرس تشکر میکنم که موجب دسترسی ما به این فیلم ها

دانشجو

با سلام و خسته نباشید خدمت همه فرادرسی های عزیز. ویژگی مثبتی که آموزش های دکتر کلامی داره اینه که ایشون مطالب درسی لازم از درس دانشگاهی مربوطه رو هم قبل از اموزش نرم افزار توضیح میدن که هم باعث رفع اشکال میشه و هم مرور. در مورد این فیلم بخصوص هم عرض کنم که شبیه سازی سیستم های الکتریکی علاوه بر اینکه برای مهندسی برق و کامپیوتر لازمه، باعث این هم میشه که بتونین مساله های درسی و تمرین های کتاب و جزوتون رو در نرم افزار شبیه سازی کنین و جواب های به دست اومده رو عینا مشاهده کنین. ضمنا یادگیری شبیه سازی سیستم های الکتریکی مخصوصا مدارهای مرتبه اول و دوم (که آموزش های دکتر کلامی توسط فرادرس ارایه شده) برای رشته های فیزیک و حتی صنایع و مکانیک هم ضروریه. باتشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی