اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ANSYS ICEM CFD برای ترسیم هندسه و تولید شبکه‌ های محاسباتی – مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش ANSYS ICEM CFD برای ترسیم هندسه و تولید شبکه‌ های محاسباتی – مقدماتی

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :6 نظر4.9
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:حسن نجفی خبوشان4.9
  • زمان:5 ساعت و 14 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش ابتدا نحوه ترسیم هندسه و فراخوانی آن از دیگر نرم افزارها آموزش داده می شود و سپس نحوه تشکیل شبکه به صورت سازمان یافته در هندسه های مختلف بررسی می شود. با توجه به توانایی این نرم افزار در تشکیل شبکه سازمان یافته می توان آن را بهترین نرم افزار در این زمینه معرفی کرد. همچنین استفاده از شبکه سازمان یافته سبب کاهش زمان حل شبیه سازی عددی می شود و از این رو، یادگیری این نرم افزار مورد توجه بسیاری از مهندسان است. در این نرم افزار، شبکه سازمان یافته با ایجاد بلاک تشکیل می شود.
دوره آموزش ANSYS ICEM CFD برای ترسیم هندسه و تولید شبکه‌ های محاسباتی – مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 14 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حسن نجفی خبوشان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ANSYS ICEM CFD برای ترسیم هندسه و تولید شبکه‌ های محاسباتی – مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

یاسر

مطالب خیلی خوبی رو تو آموزش پوشش داده بودند عالی بود.

علی

سلام، آموزش خوبی ( نه کامل) بود، مدرس بیانش واضح هست، نکات کلیدی خوبی هم گفته میشه، نسبت به هزینه ای که داره ارزشش رو داره

محمد جواد

به نظرم بهترین برا شروع

امین نوری

برای سطح مقدماتی واقعا خوب بود ای کاش که بخش پیشرفته وجود داشته باشه و کامل تر باشه مثلا چگونه بشه اینترفیس تعریف کرد و مش های سخت تر رو هم بشه باهاش زد ممنون از فرادرس

شایان

کاملا راضی کننده بود. از دوستای دیگم در خصوص این آموزش پرسیدم و بهم فرادرسو معرفی کردن.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی