اطلاعات دوره
آموزش ماشین های الکتریکی 3 – مرور و حل تمرین
مسیر آموزشی

آموزش ماشین های الکتریکی 3 – مرور و حل تمرین

719,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 719,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر3.9
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:حمیدرضا پیرجمادی4.6
  • زمان:8 ساعت و 35 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

درس ماشین‌های الکتریکی 3 یکی از دروس با اهمیت رشته مهندسی برق گرایش قدرت است که به عنوان درس سه واحدی در دانشگاه برای دانشجویان ارائه می‌شود. درس ماشین‌های الکتریکی 1 و 2 علاوه بر گرایش قدرت، برای دیگر گرایش‌های رشته مهندسی برق نیز ارائه می‌گردند ولی درس ماشین‌های الکتریکی 3 فقط مختص مهندسی برق گرایش قدرت است که این امر، اهمیت این درس بسیار شیرین برای دانشجویان و علاقه‌مندان به گرایش قدرت را نمایش می‌دهد چون که مفاهیم و مباحثی که در این درس آموزش داده می‌شود در صنایعی مانند نیروگاه و پست‌های فشار قوی کاربرد فراوانی دارد و لذا به دانشجویان عزیز توصیه می‌شود که این درس را با تمرکز بیشتری مورد مطالعه قرار دهند.
دوره آموزش ماشین های الکتریکی 3 – مرور و حل تمرین دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 35 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حمیدرضا پیرجمادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 719,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ماشین های الکتریکی 3 – مرور و حل تمرین را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سعید

ایشون خیلی خوب تدریس می کنن و من راضی بودم.

حمیدرضا پیرجمادی

با سلام خوشحالم که آموزش براتون مفید بود. با آرزوی بهترین ها

وحید

برای کنکور ارشدی که داشتم کمکم کرد و درصد بالایی زدم، روی دست مدرس تدریسی نیست.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی