اطلاعات دوره
آموزش کنترل فرایندهای مهندسی شیمی
مسیر آموزشی

آموزش کنترل فرایندهای مهندسی شیمی

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:13 نظر4.2
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:میثم عطائی4.5
  • زمان:15 ساعت و 47 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

فرایندهای شیمیایی برخلاف آنچه که از بیرون کارخانه، یک سیستم پایا به نظر می آید، از پویایی خاصی برخوردار می باشد. آنچه در بحث کنترل فرایند مدنظر می باشد و با آن سروکار داریم، تمرکز بر روی بخش پویا و دینامیکی فرایندها است. این پویایی را می توان در مباحث گوناگونی دنبال نمود. به عنوان مثال، پایداری، ترکینگ و … از این نمونه ها هستند. هدف از این مجموعه آموزشی، آشنایی مقدماتی و متوسط با مفاهیم کنترل موجود در درس کنترل فرایندها، می باشد. مباحثی از قبیل مقدمات ریاضی کنترل، طراحی کنترلر و مباحث پایداری در این مجموعه مورد بحث قرار خواهند گرفت.
دوره آموزش کنترل فرایندهای مهندسی شیمی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 15 ساعت و 47 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط میثم عطائی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کنترل فرایندهای مهندسی شیمی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محدثه

من همیشه تو کلاس دانشگام که مبحثی رو متوجه نشدم میومدم از فرادرس آموزش می گرفتم و الانم این آموزش رو گرفتم و تونستم نمره ی خوبی ازش بگیرم.

امیر علی

مطابق با رشتم بود اطلاعات منو بالا برد و روی مباحث تسلط پیدا کردم، در کل به دردم خورد.

محمدامین

با سلام و عرض احترام، آموزش بسیار مناسبیه. تسلط مدرس قابل تحسینه. اینکه جاهایی رو که نیازه از نرم افزار متلب استفاده میشه، از نقاط قوت این آموزش محسوب میشه. در فصول ابتدایی بعضی از مباحث رو متوجه نشدم ولی در فصول بعدی کم کم تمام مباحث رو متوجه شدم. البته می شد که تعداد اسلایدها رو کمتر کرد. حتی بعضی جاها می شد سه اسلاید رو در یک اسلاید ادغام کرد. با این کار در مصرف برگه جهت پرینت صرفه جویی می شد. بسیار ممنونم از آموزش عالی شما.

علی

ممنون از شما بابت ارائه این آموزش. از محتواش خیلی خوشم اومد چون این درس، درس سختیه و آموزش شسته و رفته بود. تا حالا هیچ آموزشی نبوده که از فرادرس تهیه کرده باشم و ناراضی باشم.

محمد حسین

استاد خیلی مباحث رو کامل توضیح میدادند، به نظرم خوب بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی