اطلاعات دوره
آموزش نرم افزار ترنسیس – تحلیل سیستم های انرژی با TRNSYS 16 – مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش نرم افزار ترنسیس – تحلیل سیستم های انرژی با TRNSYS 16 – مقدماتی

349,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 349,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

یکی از بهترین نرم افزارهای موجود برای تحلیل سیستم های انرژی، نرم افزار ترنسیس (TRNSYS) می باشد. این نرم افزار این امکان را به کاربر می دهد تا با استفاده از کامپوننت های تعریف شده در آن (کامپوننت نشان دهنده اجزای فیزیکی سیستم می باشد) سیستم مورد نظر خود را تحلیل کند. شما می توانید با تهیه این فرادرس در زمانی کوتاه با کلیات نرم افزار ترنسیس آشنا شوید.
دوره آموزش نرم افزار ترنسیس – تحلیل سیستم های انرژی با TRNSYS 16 – مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 21 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر صادق خواجه پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 349,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم افزار ترنسیس – تحلیل سیستم های انرژی با TRNSYS 16 – مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد

با عرض سلام و خسته نباشید.  آموزش کاملا در سطح مقدماتی بود و حتی در مثال حل شده اصلا در موضوع عمیق نشدند به نظرم بهتر بود کمی مدت زمان بیشتری را برای آموزش اختصاص می دادند.

آریا

این دوره مقدماتی هست و در سایت های دیگه دوره های خیلی کامل تر و پیشرفته تری درباره ترنسیس و حتی نسخه جدیدتر آن (نسخه 18) ارائه شده اند. امیدوارم فرادرس آموزش کامل تر و به روز تری هم در این زمینه منتشر کند که انتخاب اول من همیشه فرادرس است.

هومن

این دوره به عنوان معرفی نرم افزار ترنسیس برای کسانیکه با این نرم افزار اصلا آشنایی ندارن یا آشنایی بسیار کمی دارند می تواند مفید باشد. اما جای یک دوره پیشرفته تر و کامل تر نرم افزار ترنسیس در فرادرس کاملا خالی هست، دوره ای که حداقل مدل کردن کامل یک سیستم آبگرم خورشیدی و تجزیه و تحلیل آن را شامل شود.

نیما

آموزش خیلی خوب بود

اشکان

از نظر کیفیت و تدریس آموزش خوبی هست اما مطالب کمی ارائه شده و بیشتر کلیات تدریس شده. البته در بازه زمانی که من این آموزش رو نیاز داشتم خیلی مفید واقع شد چون من چیزی از این مباحث نمی دونستم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی