اطلاعات دوره
آموزش پی ال سی و PLC های فتک FATEK
مسیر آموزشی

آموزش پی ال سی و PLC های فتک FATEK

569,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 569,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:5 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محمدرضا کبیری5
  • زمان:3 ساعت و 4 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس، اصول اولیه PLC، به ویژه PLC های شرکت FATEK ارائه شده است. PLC ها وارثان به حق مدارات فرمان می باشند که با افزودن سرعت، دقت و سهولت، عملیات کنترل متعارف را بسیار ساده تر از پیش می کنند. همچنین با تکیه بر PLC ها است که بسیاری از الگوریتم های پیچیده کنترل قابل پیاده سازی شده است.  
دوره آموزش پی ال سی و PLC های فتک FATEK دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 4 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدرضا کبیری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 569,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پی ال سی و PLC های فتک FATEK را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

شهریار

دارم از اطلاعاتی که تو این ویدیو ها گرفتم تو کارم استفاده می کنم. ممنونم

حسین

مطالبی که تو سر فصل ارائه شده بود، خیلی خوب و کامل بود.

مهدی

خیلی خوب و قوی بود این آموزش و من خیلی راضی هستم.. توضیحات کامل و روان بود و کسی که حتی اطلاعاتی در این زمینه نداشته باشه با دیدن این آموزش میتونه خیلی موارد و مطالب رو یاد بگیره و باهاش کار کنه

سید

آموزش خوب بود فقط پیشنهادی که دارم اینکه در زمینه آباکوس آموزشهای تخصصی تری ارائه بشه

محمد

من آموزش به صورت خلاصه مشاهده کردم به نظرم خوب بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی