اطلاعات دوره
آموزش موتورهای بدون جاروبک BLDC و PMSM
مسیر آموزشی

آموزش موتورهای بدون جاروبک BLDC و PMSM

569,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 569,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:زانیار نعمتی4.9
  • زمان:8 ساعت و 11 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه در صنایع پیشرفته و در واقع در هر وسیله ای که امکان حرکت وجود دارد، از موتورها استفاده شده است و از این جهت، موتورها از اهمیت بسیار زیادی برخوردارند. به عنوان مثال: ربات ها، تجهیزات صنعتی، وسایل خانگی، نظامی و... جزو این ادوات محسوب می شوند که موتورها به عنوان بخش اساسی صنایع، نقش اقتصادی و عملکردی بزرگی را ایفا می کنند. یکی از موتورهایی که از تکنیک بسیار موثری برای تولید آن استفاده شده است، موتورهای بدون جاروبک (BLDC) است. در بیان اهمیت این نوع از موتورها می توان به صنایع هوافضا اشاره کرد. ما در این آموزش قصد داریم به معرفی مقدماتی در زمینه کاربرد، ساختار، معادلات دینامیکی، مدل سازی و پارامترهای موتورهای بدون جاروبک بپردازیم و به طور کامل این نوع موتورها را بررسی کنیم.
دوره آموزش موتورهای بدون جاروبک BLDC و PMSM دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 11 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط زانیار نعمتی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 569,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش موتورهای بدون جاروبک BLDC و PMSM را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مهسا

همه توضیحات ایشون کامل بود و عالییییی.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی