اطلاعات دوره
آموزش طراحی مدارات مجتمع با نرم افزار Tanner EDA L-Edit
مسیر آموزشی

آموزش طراحی مدارات مجتمع با نرم افزار Tanner EDA L-Edit

469,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 469,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:4 نظر4.1
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:سید عابد ذوالنوری4.7
  • زمان:2 ساعت و 42 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هدف از این آموزش این است که شخص، قادر باشد یک مدار مجتمع را در سطح ترانزیستور طراحی کند. دانستن آن در ارائه بررسی صحت مدارهای پیشنهادی، مثلا در زمینه طراحی تمام جمع کننده، اهمیت و برای ارائه مقالات شبیه سازی مدار ضرورت دارد. اصول اولیه طراحی با L-Edit مخصوص دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر گرایش سخت افزار و مهندسی برق گرایش الکترونیک در مقطع کارشناسی است، همچنین در مقطع بالاتر در کارشناسی ارشد نیز توسط هر دو گرایش می تواند استفاده شود.
دوره آموزش طراحی مدارات مجتمع با نرم افزار Tanner EDA L-Edit دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 42 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سید عابد ذوالنوری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 469,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی مدارات مجتمع با نرم افزار Tanner EDA L-Edit را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کمال

ممنون آموزش خوبی بود. به خصوص که فارسی هست برای ما که خارج از کشوریم. همه مطالب و جزییات پوشش داده شده و مثال و نمونه های اخرش خیلی خوبه.

علی

به نظر من آموزش خوب و روانی بود. من میخواستم یه پروژه رو انجام بدم که کاملا کار منو راه انداخت.

مجتبی

من چون میخواستم با آموزش آشنا بشم تسلط مدرس در این حد خوب بود ولی خب فکر میکنم در حد تخصصی اونقدر قوی نبود.

sara

سلام خسته نباشید. من دانشجوی ارشد برق الکترونیک هستم و این فیلم های آموزشی بسیار مفید بودند. بی نهایت سپاس گزارم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی