اطلاعات دوره
آموزش تحلیل فضای حالت سیستم های زمان گسسته (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش تحلیل فضای حالت سیستم های زمان گسسته (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش کنترل دیجیتال ابتدا سعی می کنیم با ترمیم ایرادهای دانشجویان در فضای زمان پیوسته و رفع نواقص آن ها در بحث خطا، مکان هندسی ریشه ها و نمودار بودی و با افزودن ریزه کاری هایی همچون، زمان نمونه برداری و رویکرد نگاشت بین صفحه s و صفحه z، به دانشجو ارزش بالای درس ریاضیات مهندسی و کنترل خطی و سیگنال ها و سیستم ها را گوشزد کنیم و در نهایت بگوییم کنترل دیجیتال یعنی خلق یک شاهکار کنترلی با ترکیبی از سیگنال ها و سیستم ها، سیستم کنترل خطی، ریاضیات مهندسی و در یک کلام تئوری سیستم های خطی با ادبیات و زبان گسسته است. ما در این آموزش قصد داریم تا تحلیل سیستم های کنترل زمان گسسته - تحلیل پاسخ گذرا را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش تحلیل فضای حالت سیستم های زمان گسسته (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 57 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهرداد رجبعلی فردی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تحلیل فضای حالت سیستم های زمان گسسته (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی