اطلاعات دوره
آموزش مدل سازی سیستم های فیزیکی در سیستم های کنترل خطی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش مدل سازی سیستم های فیزیکی در سیستم های کنترل خطی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

تحلیل و طراحی سیستم های کنترل خطی، از جمله مباحث پایه ای است که در رشته های مهندسی کنترل، مهندسی برق، مهندسی مکانیک، مهندسی مکاترونیک، مهندسی هوافضا و سایر زمینه های مرتبط، مطرح می شود و یکی از مؤلفه های مورد نیاز برای کار یک مهندس در محیط صنعتی است.
دوره آموزش مدل سازی سیستم های فیزیکی در سیستم های کنترل خطی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 10 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سید ابوالفضل یاسینی شیاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدل سازی سیستم های فیزیکی در سیستم های کنترل خطی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد

با سلام و احترام خدمت شما ، با توجه به اینکه درس سیستم های کنترل خطی و یکی از دروس اصلی، تخصصی و پایه ای رشته مهندسی برق و مهندسی کنترل بوده لذا توسعه و نشر اموزش های رایگان و با کیفیت کمک شایانی به دانشجویان علی الخصوص رشته مهندسی برق و به ویژه دانشجویان رشته کنترل می باشد، به شخصه بنده از کیفیت و نحوه تدریس شما راضی هستم اما ایرادی که به شما وارد است در مورد مثال های حل شده می باشد انتظار میرود در ویدئو های بعدی از مثال های کاربردی بیشتری و بهتری برای تفهیم موضوع استفاده کنید، امید است در اینده با تلاش هر چه بیشتر و بهتر گام بزرگی در مسیر توسعه عدالت اموزشی بردارید، امیدوارم سایت فرادرس با کمک شما و افرادی چون شما عرصه های موفقیت را طی کند، با ارزوی نوفقیت پاینده باشید.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی