اطلاعات دوره
آموزش شبیه سازی نوسان ساز Van der Pol در سیمیولینک (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش شبیه سازی نوسان ساز Van der Pol در سیمیولینک (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در فیلم آموزشی «شبیه سازی نوسان ساز Van der Pol در سیمیولینک»، که به صورت رایگان بر روی فرادرس منتشر شده است، سیستم دینامیکی مربوط به نوسان ساز ون در پول (Van del Pol)، به صورت یک بلوک سفارشی و در قالب یک تابع متلب (MATLAB) در سیمیولینک پیاده سازی شده است، و شبیه سازی بر مبنای آن انجام گرفته است. در ادامه، با تغییر پارامتر مربوط به این نوسان ساز، تغییر رفتار خروجی مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته است. این فیلم آموزشی، علاوه بر این که شبیه سازی نوسان ساز و حل یک معادله دیفرانسیل غیر خطی در سیمیولینک را آموزش می دهد، نحوه ترکیب قابلیت های متلب و سیمیولینک را نیز مورد بررسی قرار داده است.
دوره آموزش شبیه سازی نوسان ساز Van der Pol در سیمیولینک (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 14 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر سید مصطفی کلامی هریس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شبیه سازی نوسان ساز Van der Pol در سیمیولینک (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی