اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مدل سازی رفتارهای غیرخطی و ناپیوسته در سیمیولینک (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش مدل سازی رفتارهای غیرخطی و ناپیوسته در سیمیولینک (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در فیلم آموزشی «مدل سازی رفتارهای غیرخطی و ناپیوسته در سیمیولینک»، که به صورت رایگان بر روی فرادرس منتشر شده است، به بررسی برخی المان ها و بلوک های مهم، برای مدل سازی رفتارهای غیر خطی و ناپیوسته پرداخته شده است. المان های غیر خطی، در مدل سازی و شبیه سازی سیستم های دینامیکی، و البته طراحی کنترل کننده ها، نقشی بسیار مهم و حیاتی دارند. از این رو، شناخت این المان ها و نحوه رفتار آن ها در شرایط مختلف اهمیت ویژه ای دارد. المان هایی نظیر اشباع (Saturation)، ناحیه مرده (Dead-Zone)، لقی (Backlash)، رفتار رله ای (Relay)، و محدودیت در شیب (Slew Rate Limit)، کاربردهای فراوانی را در زمینه های مختلف تحلیل و طراحی دارند.
دوره آموزش مدل سازی رفتارهای غیرخطی و ناپیوسته در سیمیولینک (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 33 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر سید مصطفی کلامی هریس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدل سازی رفتارهای غیرخطی و ناپیوسته در سیمیولینک (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

naser

عالی

اسماعیل نبهانی

ضمن تشکروقدردانی از زحمات کلیه دوستان مخصوصا "جناب آقای دکتر کلامی" برای بیان قوی و پرمحتوا و سخنان بسیار زیبا و گویا وداشتن نعمت تون صدای بسیارگوش نواز. این جانب صمیمانه آرزوی توفیق روز افزون برای همه دست اندرکاران را دارم. با سپاس فراوان

سیدحسین

سلام خدا خیرت بده دکتر هریس کلامی دنیا و آخرت خودت را آباد کردی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی