اطلاعات دوره
آموزش موتورهای پله ای در ماشین های الکتریکی مخصوص (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش موتورهای پله ای در ماشین های الکتریکی مخصوص (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

امروزه ماشین های الکتریکی مخصوص متنوع و گوناگونی ساخته می شود که موارد مصرف بسیار زیادی در زندگی روزمره دارند. ماشین های الکتریکی مورد استفاده در سیستم های کنترل، پمپ های آب، موتورخانه های حرارتی، کمپرسورهای یخچال، جارو برقی، اسکنرها، چاپگرها و... همگی از نوع ماشین های الکتریکی مخصوص است. هدف از این آموزش آشنایی با ساختار و عملکرد ماشین های الکتریکی مخصوص پر کاربرد است و در این آموزش سعی شده است که به تمام ماشین های مخصوصی که یک دانشجوی کارشناسی قدرت به آن نیاز دارد پرداخته شود و دانشجویان عزیز پس از فارغ التحصیلی و ورود به بازار کار به راحتی می توانند با تکیه بر مطالب آموخته شده در این آموزش، نحوه بهره برداری از ماشین های مخصوصی که در این فرادرس به آن ها اشاره شده را فرا گیرند.
دوره آموزش موتورهای پله ای در ماشین های الکتریکی مخصوص (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 52 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدحسین فریدنی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش موتورهای پله ای در ماشین های الکتریکی مخصوص (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی