اطلاعات دوره
آموزش تقویت کننده های تقاضلی در مدارهای مجتمع خطی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش تقویت کننده های تقاضلی در مدارهای مجتمع خطی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در چند دهه گذشته، فناوری CMOS به سرعت حوزه مدارهای مجتمع آنالوگ را دربر گرفته است و راه کارهای ارزان و کارایی بالایی را عرضه و بازار را تسخیر کرده است. امروزه فرایندهای CMOS به صورت یک انتخاب موفق برای مجتمع سازی سیستم های پیچیده سیگنال مرکب (دیجیتال-آنالوگ) در آمده است. با کوچک شدن طول کانال ترانزیستور تا چند نانومتر، فناوری CMOS احتمالا تا دو دهه دیگر نیز در خدمت طراحی مدار خواهد بود. طراحی مدارهای آنالوگ نیز همگام با فناوری رشد کرده است. ما در این آموزش قصد داریم تا تقویت کننده های تقاضلی در مدارهای مجتمع خطی را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش تقویت کننده های تقاضلی در مدارهای مجتمع خطی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 5 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سید عابد ذوالنوری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تقویت کننده های تقاضلی در مدارهای مجتمع خطی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی