اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نرم افزار مکس پلاس – طراحی مدارهای منطقی با MAX+PLUS
مسیر آموزشی

آموزش نرم افزار مکس پلاس – طراحی مدارهای منطقی با MAX+PLUS

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

 در این فرادرس، علاوه بر آموزش استفاده از نرم افزار MAX+PLUS برای طراحی، پیاده سازی و تحلیل نتایج، شما با روش ها و مبانی طراحی مدارهای دیجیتال نیز آشنا خواهید شد و قادر خواهید بود با استفاده از آن سیستم هایی مانند: مدار کنترل آسانسور، سیستم کنترل تعداد افراد حاضر در اتاق، مدارهای محاسبه گر، فرکانس سنج و… را طراحی کنید.
دوره آموزش نرم افزار مکس پلاس – طراحی مدارهای منطقی با MAX+PLUS دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 13 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سهند قاسمی‌ نژاد لیاسی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم افزار مکس پلاس – طراحی مدارهای منطقی با MAX+PLUS را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی کامپیوتر و نرم افزار سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی کامپیوتر و نرم افزار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

محمد

متوسط بود؛ دوره خوبی بود البته این نرم افزار خاصی نیست و پیچیده مطرح نشده.

علی

در زمینه کاریم این آموزش را تهیه کرده بودم که خیلی کاربردی و مفید بود، مدرس کاملا مسلط بودند و از اسلایدهای با کیفیت و خوبی استاده کرده بودند.

احسان

بیان مدرس کاملا شیوا بود و تمام نکات کامل بیان شده بود، با دیدن این دوره از صفر به متوسط رسیدم.

مهدی

من از آموزش استفاده کردم و مطالب مورد نیازمو دریافت کردم بسیار عالی بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی