اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نرم افزار ATP-EMTP برای شبیه سازی حالت های گذرا در سیستم قدرت
مسیر آموزشی

آموزش نرم افزار ATP-EMTP برای شبیه سازی حالت های گذرا در سیستم قدرت

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :7 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:محمود لشگری4.8
  • زمان:2 ساعت و 25 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

از آنجا که کیفیت برق رسانی به مشترکین یکی از فاکتورهای مهم در زمینه برق محسوب می شود و همچنین تجهیزات شرکت های برق، انرژی مورد نیاز خود را از شبکه تأمین می کنند، کیفیت برق مورد توجه است و حتی می تواند به عامل بحرانی تبدیل شود. با توجه به مشکلاتی که هر یک از موارد مذکور، ممکن است در شبیه سازی سیستم قدرت به وجود آورند، شبیه سازی این حالت ها و بررسی علل ایجاد این وضعیت ها امری ضروری است که با استفاده از نرم افزار ATP-EMTP این امر صورت می پذیرد. عمده ترین مزیت نرم افزار ATP-EMTP نسبت به سایر نرم افزارهای مورد استفاده جهت شبیه سازی سیستم قدرت، توانایی این نرم افزار در مدل سازی دقیق تجهیزات، جهت بررسی حالت های گذرای الکترومغناطیسی است که در شبکه در هنگام بروز تغییرات آنی ایجاد می شوند.
دوره آموزش نرم افزار ATP-EMTP برای شبیه سازی حالت های گذرا در سیستم قدرت دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 25 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمود لشگری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم افزار ATP-EMTP برای شبیه سازی حالت های گذرا در سیستم قدرت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

نسترن

خیلی مناسب بود. مجموعه دقیقی بود.

عبدالله

مدرس تسلط دارن روی موضوع و مطالب خیلی خوب گفته شد.

وحید

از ویژگی های خوب آموزش بیان شیوا،خوب و مسلط مهندس محمود لشگری است. اگر شبیه سازی یک پروژه یا مقاله در همان ابتدا در نظر گرفته می شد یعنی در قالب شبیه سازی یک مقاله نرم افزار بیان می گشت کارایی بهتری حاصل می شد.

عاطفه

یادگیری این نرم اموزش برای درس هایی مثل دینامیک سیستم قدرت 1 و 2 لازم است بسیار پیشنهاد میشه

کامران

با سلام و تشکر. آموزش خیلی عالی تدریس شده بود. مرسی از فرادرس

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی