اطلاعات دوره
آموزش شبکه های نرم افزار محور SDN با پروتکل OpenFlow اوپن فلو
مسیر آموزشی

آموزش شبکه های نرم افزار محور SDN با پروتکل OpenFlow اوپن فلو

619,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 619,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:15 نظر4.5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محمدعلی فردانی4.4
  • زمان:12 ساعت و 52 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

با مطرح شدن مفهوم شبکه نرم افزار محور (SDN)، رویکرد جدیدی در صنعت شبکه ارائه شد که بتواند نیازهای نسل جدید سیستم های مبتنی بر شبکه را نیز پوشش دهد. هدف از این فرادرس بر دو منطق استوار می باشد، اول این که دانشجویان مقاطع مختلف با مفاهیم پایه آشنایی پیدا می کنند و شبیه ساز تخصصی این رویکرد جهت انجام تست و استفاده عملی در محیط های کاری نیز معرفی می شود، همچنین کاربرد عملیاتی در محیط های پژوهشی، صنعتی و مهاجرت به این رویکرد نیز بنا به نیاز با اهداف بالا بررسی می شود و گام بعدی پیاده سازی و شبیه سازی مقالات و سیاست ها با شبیه سازها است.
دوره آموزش شبکه های نرم افزار محور SDN با پروتکل OpenFlow اوپن فلو دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت و 52 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدعلی فردانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 619,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شبکه های نرم افزار محور SDN با پروتکل OpenFlow اوپن فلو را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

هانیه

خیلی قسمتها مدرس صحبت میکنه ولی در اسلایدها مطلبی در موردش نوشته نشده. انگار که داری فایل صوتی گوش میکنی. بخشهای آزمایشگاهی اگه عملی نمایش داده می شد خیلی بهتر بود.

امیر

60 درصد آموزش رو مشاهده کردم در مجموع آموزش خوبی بود، اما آموزش دو دید داره یکی دید کامپیوتری و دیپری دید مخابراتی چون من رشتم مخابرات بود و مدرس بیشتر از دید کامپیوتری بررسی می کردند زیاد مطالبی مدنظرم نبود اما مطالبش خوب بود، تایم آموزش به نظرم باید بیشتر باشه چون ریز جزییات زیاد مطرح نشده بود و بیشتر کلیات بود با توجه به اینکه آموزش تازه تاسیس هم هست انتظار داریم مطالب جامع تری ارائه بشه.

علیرضا

اتفاقا خودمم در این زمینه کلاس حضوری رفته بودم، بخشی از این آموزش رو دیدم، دوره خوبیه از نظر زبان گفتاری خوب بود، محتوای خوبی هم ارائه کردند. مدت زمان مناسبی هم داشت.

داود

محتواش خوبه مخصوصا بخش شبیه سازیش با مینی نت. به نظرم تقریبا زمان خوبی هم داشت

بهاره

این آموزش جز آموزش های خوبی بود که تهیه کرده بودم، مدرس صفحه خوبی رو برای تدریس در نظر گرفته بود طرز آموزش دادنشون خوب بود اما تا قسمت پیشرفته نیاز داره که روش کار بشه چون نیازمون این هست که مطالب زیاد تری رو دریافت کنیم اگر تایم آموزش بیشتر بشه بهتر هست که جای هیچ سوال و ابهامی رو باقی نذاره.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی