اطلاعات دوره
آموزش کاربردهای لیزر (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش کاربردهای لیزر (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:رضا غیور0
  • زمان:6 ساعت و 24 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

یکی از کاربردهای لیزر استفاده از آن در پزشکی است. دندانپزشکی، درمان انواع سرطان‌ها، تحریک سلول‌های عصبی، درمان بیماری‌های پوستی و... از جمله پرکاربردترین مواردی است که در آن‌ها از لیزر بهره می‌برند. در سال‌های اخیر نوعی از چاپگرها موسوم به چاپگرهای سه‌بعدی گسترش پیدا کرده‌اند که بر مبنای لیزرها عمل می‌کنند و دارای کاربردهای بسیار زیادی در زمینه‌های مختلف هستند. در این آموزش قصد بر آن است تا ابتدا اصول و مفاهیم اولیه لیزرها به صورت مختصر توضیح داده شود و سپس خصوصیات نور لیزر مورد بحث قرار گیرد. بحث عمده این آموزش به کاربردهای لیزر در زمینه‌های گوناگون، نظیر: تداخل‌سنجی، استفاده از لیزرها در صنعت، پزشکی و در سامانه‌های نظامی اختصاص پیدا می‌کند.
دوره آموزش کاربردهای لیزر (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 24 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط رضا غیور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کاربردهای لیزر (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی