اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش شیمی تجزیه 2 + نکات کاربردی
مسیر آموزشی

آموزش شیمی تجزیه 2 + نکات کاربردی

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

شیمی تجزیه، دانش بررسی کمی و کیفی مواد است و از گرایش های اصلی رشته شیمی است که کاربردهای زیادی در صنایع مختلف دارد. فراگیری مهارت های این دانش، برای دانشجویان رشته های مختلف، به ویژه رشته شیمی مهم و اساسی است، چرا که برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر و کسب مهارت در مشاغل مرتبط، پیش نیاز است. شیمی تجزیه ۲ در ادامه شیمی تجزیه ۱ (+)، ارائه می شود و بیشتر روی روش های الکتروشیمیایی آنالیز، تمرکز دارد، روش هایی چون پتانسیومتری، الکترو وزن سنجی و کولن سنجی، ولتامتری، پلاروگرافی، آمپرومتری و سایر روش ها و اصطلاحات مرتبط.
دوره آموزش شیمی تجزیه 2 + نکات کاربردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 34 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر مژگان ایوبی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شیمی تجزیه 2 + نکات کاربردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

سودابه

من خودم دبیر دانشگاه شیمی هستم، برای المپیاد پسرم میخواستم باهاش کار کنم دیدم خیلی قسمت هاش رو فراموش کردم، برای همین آموزش فرادرس رو تهیه کردم و جامع بود و مفید.

فاطمه

به نظرم چندان مفید نبود. خیلی خیلی خلاصه شده بود و سرعت تدریس هم خیلی زیاد بود. مثال های حل شده هم خیلی ساده بودن و به شخصه راضی نبودم. شاید بهتر این بود که یکی از همکارانی که تجزیه خوندن این درس رو تدریس میکردن.

شیوا

سلام. لطفا بگید اسلایدها رو به زبان فارسی بنویسند.

اسحاق

بهتر بود یه مقدار مباحث پایه ایی تر باشه یه مقدار گنج کننده بود.

یلدا

همه سرفصل هایی که نیاز داشتم در این آموزش موجود بود و کیفیت آموزش خیلی بالا بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی