اطلاعات دوره
آموزش عملیات واحد 1 – به زبان ساده
مسیر آموزشی

آموزش عملیات واحد 1 – به زبان ساده

329,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 329,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:8 نظر3.4
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:آرش عباسی4.1
  • زمان:2 ساعت و 46 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

با پیشرفت روز افزون صنایع شیمیایی، اهمیت فرایندها و دستگاه هایی که در این صنایع استفاده می شوند، روز به روز افزایش می یابد. درس عملیات واحد 1 به عنوان یکی از مهم ترین دروس مهندسی شیمی است که در واقع به استفاده کاربردی از سایر دروس اصلی مانند انتقال حرارت و انتقال جرم در فرایندها و دستگاه های مورد استفاده در صنایع می پردازد. مباحثی که در عملیات واحد 1 بررسی می شود، شامل انواع فرایندها، تجهیزات و روش های مختلف جداسازی مواد در مخلوط ها است.
دوره آموزش عملیات واحد 1 – به زبان ساده دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 46 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط آرش عباسی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 329,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش عملیات واحد 1 – به زبان ساده را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علیرضا

بیان خوبی با ارائه مثال های همراه بود، شبیه درس های دانشگاه بحث علمی به همراه مثال های کاربردی بود.

محمد

زیاد خوب نبود/:

سعید

کلا آموزش های فرادرس خیلی خوب هستند من تونستم استفاده کنم.

میلاد

آموزش جامعی بود مطالب روان و سریع توسط مدرس ارائه شده بود. یه مقدار جا داشت روی کیفیت صدا و تصور کار بشه. پیشنهادی که دارم اینکه در آموزش ها تصویر مدرس نمایش داده شود.

سینا

مباحث در حد تئوری خوب بود ولی جا داشت که مثال های کاربردی تری هم توسط مدرس بیان بشه و اینکه سعی کنید سرفصل هایی که ارائه می کنید براساس سرفصل های دآنشگاههای معتبر باشه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی