اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش موازنه انرژی و مواد
مسیر آموزشی

آموزش موازنه انرژی و مواد

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

درس اصول محاسبات در مهندسی شیمی یا موازنه ماده و انرژی، یکی از اساسی ترین و در عین حال کلی ترین دروس مهندسی شیمی به شمار می رود. به جرات می توان ادعا کرد مهم ترین توانمندی یک مهندس شیمی، بررسی و تحلیل فرایندهای مختلف در تجهیزات فرایندی مورد استفاده در صنایع، مانند: پمپ، کمپرسور، توربین، مبدل حرارتی، برج تقطیر، راکتورهای شیمیایی و... است. رسالت اصلی درس اصول محاسبات در مهندسی شیمی، آشنایی با مفاهیم و تعاریف اولیه و همچنین شناخت اصول و قوانین حاکم بر این فرایندها است. از جمله قوانین کلی حاکم بر فرایندها می توان به اصل بقای جرم و اصل بقای انرژی نیز اشاره کرد.
دوره آموزش موازنه انرژی و مواد دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 52 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر مهدی موید محسنی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش موازنه انرژی و مواد را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

محمد مهدی

مطالب خلاصه ولی بسیار جامع بود اصلا سراغ حاشیه نرفته بودن به قول معروف هلو بپر تو گلو بود.

محمد

خیلیییییییییییییییییییییییی به دردم خورد، من با استاد دانشگام راحت نبودم و هیچی یاد نمیگرفتم. اما این آموزش از بس مثال هاش دقیق و کامل بود؛ خیلی خیلی خیلی برای من مفید بود.

زهرا

واقعا عالی تر از این نداریم .استاد عالی به درس مسلط هستند. خیلی دقیق توضیح می دهند و بعدش مسئله حل می کنند پاورپوینت و کلید واژه ها هم عالی بود .

حمیدرضا

فووووق العااده بود و بهترین آموزشی بود که دیدم.

علی

از نظر مثال و حل تمرین کم بود؛ در مجموع از فرادرس خیلی ممنونم بابت آموزش های عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی