اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نرم افزار گوسین Gaussian در شیمی محاسباتی – مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش نرم افزار گوسین Gaussian در شیمی محاسباتی – مقدماتی

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

گوسین (Gaussian)، از قدرتمندترین نرم افزارهای محاسباتی حال حاضر است که با ورژن های مختلفی در دسترس قرار دارد. این نرم افزار با دارا بودن توابع پایه و کلیدواژه های متنوع، قابلیت انجام پیچیده ترین محاسبات کوانتومی را دارا می باشد و به محققان امکان بررسی بسیاری از خواص سیستم ها، پارامترهای ساختاری و شیمیایی و همچنین پیش بینی مسیر واکنش های مختلف را می دهد.
دوره آموزش نرم افزار گوسین Gaussian در شیمی محاسباتی – مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 35 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر مژگان ایوبی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم افزار گوسین Gaussian در شیمی محاسباتی – مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

سجاد

عالی عالی. همه چیز رو یکجا با هم داشت.

مجید

خیلی خوب

اذین

یه آموزش پایه بود که نوع آموزش خوبی داشت.

سعیده

همین الان کاراگاه سنتز داشتم و برای مرور انقدر این مطالب خوب تدریس شده بودند که 2 یا 3 روزه میشه مرور کرد.

هومن

در زمان دانشجوییم با گوسین کار کرده بودم و تقریبا بلدش بودم، چنتا مشکل داشتم که با دیدن بخش هایی از این آموزش، ایراداتم برطرف شد.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی