اطلاعات دوره
آموزش الگوریتم تجزیه بندرز و پیاده سازی در گمز GAMS
مسیر آموزشی

آموزش الگوریتم تجزیه بندرز و پیاده سازی در گمز GAMS

519,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 519,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

الگوریتم تجزیه بندرز یک روش قدرتمند برای حل مسائل بهینه سازی ریاضی در فرم های (IP/MIP/MILP/MINLP) است که در سال 1962 توسط آقای بندرز ارائه شد. این الگوریتم یک روش ساختار یافته و هوشمندانه برای مواجه با متغیرهای سخت و پیچیده مدل های ریاضی است. این الگوریتم مبتنی بر تجزیه مساله اولیه به دو مساله اصلی و زیر مساله و با ثابت کردن بردار متغیرهای سخت مساله پیچیدگی محاسباتی مساله را بطور قابل توجهی کاهش می دهد و سپس بردار متغیرهای سخت مساله را با اعمال صفحات برشی اصلاح و به سمت مقادیر بهینه شان همگرا می نماید.
دوره آموزش الگوریتم تجزیه بندرز و پیاده سازی در گمز GAMS دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 9 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر محمد روحانی نژاد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 519,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش الگوریتم تجزیه بندرز و پیاده سازی در گمز GAMS را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

یاسر

عالی بود این آموزش کلی ازش ایده گرفتم تو پروژه.

سید امیر

خیلی انجام مدلسازی که داشتند خوب بود فقط نیاز به یک مقدار مثال بیشتر داشت چون مثال ها کم بود و در همه حوزه ها مطرح نشده بود.

yousef

ضمن تشکر از مجموعه فرادرس بابت تهیه این مجموعه آموزشی باید بگم که آموزش خیلی خوب و کاملی بود مخصوصا برای کسی که رشته تخصصیش نباشه بسیار کارآمد بود حسابی به دردم خورد با تشکر از مدرس این مجموعه آموزشی

سید شایان

با سلام خدمت سایت فرادرس و استاد گرامی. آموزش این مبحث خیلی خوب بود. امیدوارم که در آینده ویدیو آموزشی تجزیه بندرز با روش sample average approximation در گمز را هم در سایت قرار دهید. خیلی ممنون

ایمان

سلام. از نظر بنده آموزش مناسبی می باشد. الگوریتم بسیار کار آمد می با شد. به عنوان پیشنهاد ترکیب این الگوریتم با دیگر الگوریتم ها به عنوان مثال الگوریتم لاگرانژ و یا الگوریتم های فرا ابتکاری نیز می تواند کاربردی بودن این الگوریتم را می تواند نشان دهد.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی