اطلاعات دوره
آموزش مقدماتی نرم افزار HTRI برای شبیه سازی مبدل های حرارتی
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی نرم افزار HTRI برای شبیه سازی مبدل های حرارتی

369,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 369,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر4.9
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:علی کشانی4.9
  • زمان:1 ساعت و 35 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در جهان پیرامون ما انرژی، آن هم به شکل حرارتی نقش مهمی را ایفا می‌کند که این حرارت همواره در حال مبادله شدن است تا جسمی سرد و جسم دیگری گرم شود. یکی از ابزارهای مهم در انتقال حرارت، مبدل‌های حرارتی هستند که وسعتی به اندازه زندگی روزمره انسان‌ها دارند. اگر از محاسبات پیچیده و تکرارشونده این دستگاه‌ها خسته شده‌اید، نرم‌افزار HTRI بهترین گزینه برای کمک به شما است، با این نرم‌افزار دید بهتری به نحوه کار مبدل‌های حرارتی خواهید داشت و می‌توانید از آن برای ارزیابی، طراحی و یا شبیه‌سازی انواع مبدل‌های حرارتی استفاده کنید.
دوره آموزش مقدماتی نرم افزار HTRI برای شبیه سازی مبدل های حرارتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 35 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علی کشانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 369,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی نرم افزار HTRI برای شبیه سازی مبدل های حرارتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

رضا

آموزش خیلی خیلی خوبی بود برای ورود به این حوزه و مباحث گفته شده خیلی خوب بود.

محمد

عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی