اطلاعات دوره
آموزش آشنایی با اصول تصفیه آب و پساب های صنعتی
مسیر آموزشی

آموزش آشنایی با اصول تصفیه آب و پساب های صنعتی

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:8 نظر4.3
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:سهراب نیک آذر4.2
  • زمان:4 ساعت و 12 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آب که ارزشمندترین ماده در زندگی انسان است، از دیرباز نقش مهم و بی بدیلی در زندگی انسان داشته است. انسان در تاریخ حیات خود ضمن آشنایی با آب خواص آن را نیز شناسایی کرده است. با رشد روزافزون جمعیت دنیا و صنایع، انواع فاضلاب های خطرناک شهری و صنعتی وارد آب رودخانه ها و دریاها شد و زندگی موجودات زنده را به خطر انداخت. امروزه میزان آلودگی رودخانه‌ ها و دریاها تا حدود زیادی بیش از توان خودپالایی طبیعت شده است که این امر انسان را به این فکر واداشته است که باید فاضلاب را پیش از ورود به طبیعت تصفیه کرد تا از زیان و آلودگی آن کاسته شود. هدف از ارائه این فرادرس، معرفی فرایند تصفیه آب و فاضلاب و مباحث لازم آن با تاکید بر اصول اساسی و طراحی مفهومی سیستم های تصفیه فاضلاب شهری، صنعتی و آب آشامیدنی است.
دوره آموزش آشنایی با اصول تصفیه آب و پساب های صنعتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 12 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سهراب نیک آذر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آشنایی با اصول تصفیه آب و پساب های صنعتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سینا

بسیار وقت رو توضیحاتشون گذاشته بودند صفحه به صفحش نکته بود.

اسماعیل

خوبیش این بود که از صفر آموزش دادن بسار بسیار عالی بود.

میلاد

یه دیدکلی میده اگه تخصصی باشه و جزئی تر باشه بهتره.

زهره

70 درصد از آموزش را دیدم رشته ام نرم افزار هست و برای علاقه این دوره را تهیه کردم و خیلی عالی و کار راه انداز بود.

سیدمحمدتقی

خیلی شسته و رفته، اطلاعات جمع بندی شده از چندین منبع با مثال های خوب دسته بندی کرده بودند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی