اطلاعات دوره
آموزش بازرسی رنگ های صنعتی و انواع عایق ها
مسیر آموزشی

آموزش بازرسی رنگ های صنعتی و انواع عایق ها

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:4 نظر4.7
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مهدی نجفی4.7
  • زمان:7 ساعت و 46 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه خوردگی به عنوان یکی از بزرگ ترین مشکلات صنایع مختلف به حساب می آید که موجب وارد شدن خسارات هنگفت و هزینه های مالی فراوان به واحدهای صنعتی می شود. پدیده خوردگی در تمام دسته های اصلی مواد، شامل: فلزات، سرامیک ها، پلیمرها و کامپوزیت ها اتفاق می افتد. در این آموزش و در ارائه مباحث، بیشتر نقش پوشش ها در مقابله با خوردگی مدنظر قرار گرفته است، البته در بحث علامت گذاری و سیگنال دهی، مطالبی تحت عنوان: Colour Code و Marketting & Lettering مورد بحث قرار گرفته است. در این آموزش ابتدا با خوردگی و انواع آن آشنا می شویم و سپس به سراغ روش های آماده سازی سطح (قبل از اعمال پوشش) می رویم. در درس های بعد به ترتیب اجزای پوشش ها، اصول طراحی سامانه های پوششی، روش های اعمال رنگ روی سطح، آزمون های کنترل کیفیت رنگ، معایب رنگ و نیز پوشش خطوط لوله زیر زمینی مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در انتها نیز مطالبی در ارتباط با عایق های برودتی و حرارتی لوله و تجهیزات ارائه خواهد شد.
دوره آموزش بازرسی رنگ های صنعتی و انواع عایق ها دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 46 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهدی نجفی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش بازرسی رنگ های صنعتی و انواع عایق ها را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

آرش

استاد خیلی خوب بود و لذت بردم.

احسان

خوب بود اما مبحثش برای من سنگین بود، ولی فکر نمیکنم برای همه اینطور باشه.

راضیه

برای کسی که می خواهد تازه شروع کند آموزش خوبی است و سطحش متوسط است.

Moslem

بسیار عالی جناب مهندس

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی