اطلاعات دوره
آموزش نرم افزار مستر نوا – آنالیز و تفسیر طیف های NMR با MestreNova
مسیر آموزشی

آموزش نرم افزار مستر نوا – آنالیز و تفسیر طیف های NMR با MestreNova

329,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.4/5
وضعیت قیمت: 329,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در علم شیمی، طیف‌سنجی رزونانس مغناطیسی هسته‌ای (NMR) از اهمیت فراوانی برخوردار است. این روش برای مطالعه و تعیین ساختار ترکیب مواد و یا سنتز شیمیایی استفاده می‌شود. روش آنالیز NMR موثرتر از روش‌های دیگر طیف‌‌سنجی مولکولی است اما به دلیل پرهزینه بودن، متداول و در دسترس نیست. نرم‌افزار MestReNova (Mnova)، یک ابزار تخصصی شیمی در زمینه تجزیه‌ و‌ تحلیل طیف‌های NMR یک‌بعدی و دو‌بعدی است. امروزه در هر ثانیه، پیشرفت علم با سرعت هر چه تمام، امکانات و ابزارهای مورد نیاز برای کمک به بشریت را در اختیار همگان قرار می‌دهد. نرم‌افزار Mnova نیز از طریق امکانات موجود، آنالیز و تفسیر اطلاعات را دقیق و بدون خطا با زمان کمتر در دسترس متخصصان قرار می‌دهد تا بهتر از گذشته بتوانند به اطلاعات ارزشمند دست پیدا کنند. در این فرادرس، به آموزش در مورد پلاگین پرکاربرد این نرم‌افزار یعنی Mnova NMR پرداخته‌ایم.
دوره آموزش نرم افزار مستر نوا – آنالیز و تفسیر طیف های NMR با MestreNova دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 15 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط فاطمه آرامی قهفرخی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 329,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم افزار مستر نوا – آنالیز و تفسیر طیف های NMR با MestreNova را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

وحید

نسبت به بقیه آموزش های فرادرس سطحش یکم پایین تر بود محتوا و سرفصل ها خوب بود ولی یکم باید روش کار بشه.

فاطمه

خیلی نرم افزار کاربردی هست ممنون از فرادرس برای ضبط این آموزش

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی